TABUNG

08 December 2013

Produk Harum Malam Mewangikan Tubuh Sepanjang Masa

Assalamualaikumm..


Alhamdulillah. Hari ni nak share sikit pasal satu produk yang boleh buat badan korang wangi. Well, kita ni kan perempuan yang aktif dan selalu sangat berpeluh. Bila dah berpeluh tu mula la rasa tak konfiden je sebab risau badan berbau. Lagi-lagi bila masuk dalam lif kan? Rasa macam orang belakang tutup hidung je. 


Kalau korang sendiri alami situasi macam ni, korang boleh la cuba produk yang sangat ohsem khas untuk wanita. Haaa, gitewww ! Biasalah, siapa yang tak nak wangi kan? Jom la mula daripada dalaman. Bila dalam wangi, luar pun pasti akan wangi. Barulah buah hati, suami tergoda. Hihihi


Apa nama produknya? Okay, ni la produk yang sedang hangat diperkatakan tu, HARUM MALAM. Produk ni merupakan suplemen dalaman bagi wanita untuk menjaga dalaman dan mewangikan tubuh badan. 



Harum Malam merupakan supplemen dalaman untuk mewangikan tubuh sepanjang masa. Diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica yang dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh.

Terlalu banyak ramuan yang terdapat dalam produk Harum Malam yang memberikan impak luar biasa kepada pengguna produk ini terutamanya wanita yang sudah berkahwin. 

Mungkin ramai yang tidak tahu, pemakanan memainkan peranan yang penting dalam menghasilkan bau badan yang kurang enak. Antara makanan yang menyebabkan bau badan ialah :


REMPAH RATUS
Rempah ratus seperti bawang putih, bawang merah, dan kari secara umumnya akan menyebabkan bau badan kerana ia akan menghasilkan gas sulfur yang diserap oleh darah yang di hapuskan melalui paru-paru dan pori-pori kulit.


DAGING MERAH
Daging membekalkan keperluan nutrien penting seperti protein, zink, selenium, vitamin A, B12, dan asid folik kepada tubuh. Walaubagaimanapun, daging merah boleh menyebabkan badan cepat berbau dan berpeluh kerana ia mengambil masa yang lama untuk dicernakan.


PRODUK SUSU
Produk susu sememangnya kaya dengan protein yang membuat tubuh lebih lambat untuk mencernanya. Pelepasan hidrogen sulfida dalam tubuh akan membuatkan tubuh mudah berbau.


KOLIN
Makanan seperti telur, hati, ikan dan kekacang adalah makanan yang kaya dengan kandungan kolin dan mempunyai kandungan zat yang tinggi dalam membantu perkembangan memori atau daya ingatan. Juga berupaya mengatasi masalah kelemahan tenaga fizikal dan minda tetapi ia juga mudah membuatkan tubuh berbau.


MAKANAN BERGORENG
Makanan bergoreng seperti ayam goreng, mee goreng dan pelbagai jenis makanan bergoreng lain juga boleh menyebabkan badan mudah berbau kerana lemak dan minyak yang terkandung di dalamnya.

KAFEIN
Kafein adalah stimulant atau penggalak semulajadi yang boleh dijumpai dalam makanan atau minuman seperti kopi, teh, coklat, aiskrim kopi serta beberapa jenis ubat-ubatan yang boleh melegakan sakit. Bau makanan dan minuman ini akan meresap ke dalam peluh yang akan menyebabkan badan mudah berbau.


TEMBAKAU
Selain makanan, tembakau juga menjadi penyebab bau badan yang kurang menyenangkan kerana asap rokok akan bercampur dengan unsur-unsur lain di dalam badan dan keluar melalui kelenjar keringat.


Untuk mencegah bau badan yang kurang menyenangkan, banyakkan minum air putih, makan makanan yang berserat dan lebihkan pengambilan buah-buahan seperti epal, strawberri, anggur, tomato, nenas dan tembikai. Sebaiknya kurangkan pengambilan jenis makanan yang boleh menyebabkan badan mudah berbau khususnya ketika berada di tempat awam. Dan cubalah juga jus Harum Malam, badan pasti akan berbau harum sepanjang hari.


Mungkin ramai yang masih ragu-ragu dengan keajaiban suplemen Harum Malam ni. Atau mungkin ramai yang malu untuk membeli produk ini diluar sana. Jangan risau, korang yang alami masalah ni boleh order terus melalui facebook Masalah Wanita


Antara khasiat dan kelebihan produk Harum Malam :

1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4. Melegakan panas badan.
5. Menegangkan payudara.
6. Memulihkan rasa rapat.
7. Mengencang otot kewanitaan.
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9. Menambah keharmonian suami isteri.
10. Menyihatkan rahim.
11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.


Cara-cara untuk mengamalkan produk Harum Malam :

Amalkan 2 kali sehari 1 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan dan 1 sudu besar sebelum tidur, badan pasti berbau enak dan yang paling bagus side effect bagi produk ini adalah ia dapat merapatkan organ intim wanita (bagi yang sudah berkahwin).



Selain tubuh badan, sebagai wanita kita perlu untuk menjaga bahagian intim juga. Disini, disertakan tips-tips penjagaan bahagian intim korang tu. Jangan risau. Setiap masalah, ada penyelesaiannya. Produk Harum Malam pun boleh membantu. 


TIPS PENJAGAAN VAGINA SUPAYA SIHAT SEMULAJADI

Berikut merupakan beberapa tips penjagaan organ intim wanita. 

Teliti dalam memilih sabun pembersih, pilihlah produk yang mengandungi susu kerana boleh memelihara kestabilan pH dan kebersihan sekitar vagina. Elakkan menggunakan pembersih antiseptik dengan kerap kerana ia bersifat keras dan dalam jangka masa panjang ia tidak baik untuk kesihatan vagina.

Selepas mandi, pastikan korang sentiasa mengeringkan bahagian vagina dan hindari penggunaan bedak walaupun tujuannya untuk memberikan bau harum dan kering. Partikel halus dalam bedak boleh menyebabkan bakteria dan kulat membiak.

Cuba gunakan pakaian yang mudah menyerap untuk menjaga peredaran udara di sekitar organ intim. Elakkan penggunaan kain atau seluar dari kain jenis jean.

Jika korang sering berada diluar, pastikan korang membawa pantyliner dan pakaian dalam lebih supaya memudahkan korang menukarnya. Jangan terlalu lama menggunakan pantyliner. Sekiranya korang sedang haid, pastikan korang menggantikan tuala wanita dengan kerap supaya kekal bersih dan segar.

Tips-tips tersebut kelihatan mudah dan ringkas tetapi kesannya terhadap kesihatan sangat baik jika korang melakukannya dengan konsisten.



Ini merupakan testimoni daripada pengguna produk Harum Malam.


Salah satu khasiat Harum Malam ialah merapatkan keintiman wanita. Memang sangat berkesan dan ramai yang mengaku bahawa suami semakin sayang. Amboi ! Tunggu apa lagi? Jom la pikat hati suami. :)

Ini merupakan kebaikan penggunaan produk Harum Malam.
  • Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual 
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering 
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina 
  • Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing 
  • Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon 
  • Mengurangkan tekanan dan tension 
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan 



HARGA ???
RM40 (Semenanjung)
RM45 (Sabah & Sarawak)
*Termasuk postage*

Beli 3 RM100 (Semenanjung)
Beli 3 RM110 (Sabah & Sarawak)
*termasuk postage*


BELI KAT MANA ???
(KLIK LINK)


Berita baik buat mereka yang sukakan peraduan dan suka menang hadiah. Yeaaayyyy! 


Cara nak sertai peraduan ni senang je. Korang kena beli produk Harum Malam yang murah lagi berkhasiat ni lepastu tangkap gambar korang dengan produk tu dengan cara yang paling kreatif meletop kebabom and then post je dekat wall facebook korang. Lepastu copy je link post korang tu dan emailkan kepada legacymarketing@gmail.com. Yang paling penting, wall post korang haruslah disetkan kepada PUBLIC. Senang kan?? Boleh menang tigaratusringgit tu woi ! Hahaha


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk, boleh LIKE facebook MASALAH WANITA dan PM je, pertanyaan korang pasti akan dilayan dengan masa yang pantas. 


Selamat mencuba !

7 comments:

  1. @Mek Onie

    Haruslah best kakak onie ! Thank you. :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Boleh ! PM facebook yg sy dah bg link kat atas tu ye. :)

      Delete
  3. Blh tak saya cod dia kenanga wholecity? Blh bg no hp atau whatsapp saya no 013-5122318

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf, sy cuma review produk ni. Untuk proses pembelian boleh terus ke link facebook yg sy dah tulis kat atas tu ye. ;)

      Delete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...