TABUNG

29 January 2014

Candy Buffet di Hijabi Bazaar

Assalamualaikumm...



Sepanjang Hijabi Bazaar berlangsung di Life Centre baru-baru ni, ada satu perkara yang fana sangat impress dan rasa macam nak jerit kuat-kuat je. Aaaaaaaaaaaaaaa!!!! Kenapa? Sebab penuh Concourse tu dengan meja yang dipenuhi dengan segala dessert yang comel-comel!






Subhanallah, rupa-rupanya ramai sangat manusia yang kreatif dan bijaksana dalam dunia ni kan? Dah la pandai buat kek, pastry, dan manisan segala ditambah dengan kekreatifan diorang untuk jadikan manisan tu sebagai satu dekorasi yang sangat mencuit hati.







Bila tengokkan dessert kat situ, rasa sayang sangat nak makan. Bukan apa. Semuanya kecik, warna-warni, comel, dan sangat menarik hati. Tak tahu la nak cakap macam mana. Perasaan yang sangat teruja bila dapat tengok sesuatu makanan yang akan masuk mulut tapi dia comel sangat!!






Tahniah buat pemilik-pemilik candy buffet tu. Anda punya kelebihan memang gua salute la beb ! Sebabnya fana ni memang minat bakery, pastry and all about desserts! Fana pernah ada cita-cita nak jadi pengusaha kedai dessert kot. InshaAllah, mudah-mudahan dapat la capai salah satu cita-cita fana ni.




So, korang dipersilakan enjoy tengok gambar-gambar dessert yang sempat fana tangkap masa event tersebut. Selamat melelehkan air liur! Hihihi





Oh ya, kat mana nak cari candy buffet yang cecomel ni kan? Untuk korang yang sedang mencari online shop yang sesuai untuk candy buffet korang masa wedding ke tunang ke majlis berendoi ke apa-apa je la kan. Boleh la search diorang dekat Instagram.

@bakedkl
@bondacutelicious
@burstlybites
@chokopopz
@iheartdessertsbyaishah
@nksbakingwithlove
@sweettoothed
@deesignature
@cutebites
@eatsybitsy
@mahligaiklasik


Sorry, korang kena search sendiri sebab fana tak provide link. Ampun yaaa. Just taip macam yang fana taip kat atas dekat Instagram korang, InshaAllah korang akan jumpa. :)


Untuk yang belum baca entri pasal event Hijabi Bazaar tu boleh KLIK SINI. Terima kasih sudi baca. Next entry fana update pasal apa yang ada dalam goodies Hijabista tu pulak okay ! 


p/s : Tetiba rasa nak jadikan blog ni sebagai dessert blog. Hahaha.


xoxo,
nfcs

4 comments:

  1. adekku syg t cek mail k..btw candy buffet die mmg awesome!!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Fana yakin kak Asyik mesti tergoda tengok dessert2 ni kan?

      Delete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...