TABUNG

12 January 2014

Creating Healthier Lives With Shaklee

Assalamualaikum...



Sebelum ni pernah dengar pasal produk Shaklee ni. Tapi, setahu fana produk ni cuma untuk golongan wanita hamil dan juga selepas bersalin. Rupa-rupanya fana tersilap. Semakin hebat produk ni laris. Sebab apa? Sebab khasiat dia yang sangat la berkesan untuk tubuh badan kita.


Baru-baru ni bersembang dengan salah seorang kawan masa sekolah menengah dulu. Beliau dah pun jadi Shaklee Independent Distributor (SID) ni. Apa fungsi SID ni? Tetiba rasa teringin pulak nak jadi SID jugak. InshaAllah, habiskan belajar dulu fana ye. Hahaha


Shaklee Independent Distributor (SID) ni dalam bahasa malaysianya ialah pengedar produk Shaklee secara bebas. Wah! Best ke jadi SID? Boleh kaya ke? Jawapan dia senang je. Kalau kita rajin kesana-kesini promote produk, guna laman sosial yang ada, senang la dapat jual. Itu la cara berniaga.


Antara produk yang disediakan oleh produk Shaklee yang mana bila korang consume suplemen ni secara kerap, korang mesti akan dapat lihat hasilnya yang kebabom tu. Percayalah ! Oh ya, korang boleh dapatkan set bajet jugak. Mana tahu korang nak berjimat ke masih belajar ke pun mampu untuk dapatkan.

Set Bajet Shaklee

Jom kita tengok kelebihan produk Shaklee ni pulak. Banyak sangat khasiatnya antaranya :


Set Hamil

Khasiat Shaklee ALFALFA

  1. Mengandungi segala zat keperluan harian
  2. Melegakan sakit sendi dan belakang
  3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan
  4. Mengurangkan sakit ketika haid
  5. Bagus untuk alergi
  6. Merawat Athma
  7. Mencuci usus dan membuang toksid
  8. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  9. Meneutralkan asid dalam badan
  10. Merawat masalah keputihan (wanita)
  11. Membesar dan menegangkan payudara (wanita)]
  12. Memulihkan urat selepas bersalin
  13. Melegakan sembelit
  14. Membuang angin dalam badan

Satu lagi produk hebat daripada Shaklee ialah VIVIX ni. (klik gambar untuk besarkan)
Shaklee VIVIX

Kat mana nak beli produk Shaklee? Untuk yang berminat nak mendaftar jadi SID pun boleh jugak. Boleh contact Izyan : 017-4264414.



Creating Healthier Lives with Shaklee !



xoxo,
nfcs

3 comments:

  1. jalan-jalan cari makanan kesihatan kat sini....

    ReplyDelete
  2. Hai abam jaymee ! Thank you sudi singgah sini.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam sejahtera

    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB


    ReplyDelete

Dunia ini terlalu indah. Hargailah selagi masih bernafas. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...