TABUNG

09 January 2014

Burgerbyte Damansara Perdana oleh Zizan Razak

Assalamualaikummm...




Sejak Burgerbyte di buka September lepas, baru-baru ni baru fana berpeluang pergi makan kat sana. Sebenarnya boleh dikatakan sekarang ni trend burger bakar dan fana salah seorang burger bakar 'hunter'. Sebabnya, burger bakar ni bagi fana lagi sedap la daripada burger yang biasa tu.


Ramai lagi yang tak tahu Zizan Razak merupakan rakan kongsi untuk jenama Burgerbyte ni dan cuma branch di Damansara Perdana dan Bangi sahaja yang dikendalikan oleh Zizan Razak. Setakat ni Burgerbyte dah pun berjaya bukak lima cawangan iaitu di Damansara Perdana, Bangi, Sentul, Semenyih dan juga Seri Iskandar, Perak.


Zizan Razak, Pemilik Burgerbyte Damansara Perdana dan Bangi

Eh, lupa pulak nak perkenalkan menu-menu yang ada kan? Boleh tahan jugak la sebenarnya dan menu Burgerbyte memang tak sama dengan mana-mana menu burger bakar yang ada di seantero dunia ye.



Selain dari menu kat atas ni banyak lagi menu combo yang lain. Korang boleh try jugak. Cuma fana tak ada senarai menu yang lain tu. Oh ya ! Pasta pun ada. Untuk korang yang tak minat nak makan burger, Burgerbyte sediakan macam-macam jenis pasta. Ni salah satunya.


Memandangkan hari tu fana teringin nak rasa daging burger dekat Burgerbyte, maka fana order menu ni. Hakak memang hantu kentang goreng, makan burger kentang goreng mesti habis dulu. Tebiattttt!


Abaikan pipi hakak yang tembam tu. --'

Lupa pulak pasal suasana dalam Burgrbyte yang kondusif, romantik dan fefeeling lebih tu kan? Nah, kalau tak caya cuba tengok ni. Tak tipu. Rasa macam nak tidur pat hari pat malam kat situ. Dengan angin sepoi-sepoi bahasanya. Huhuhu



Okay, ini peluang untuk korang yang baru habis belajar ke nak cari pengalaman bekerja kat dapur tu boleh la apply kat sini. Masa ni la nak cari pengalaman. Mana tahu lepas ni boleh jadi tauke burger jugak macam Zizan Razak dan abam Fizo Omar kite tu. Hihihi






Untuk info lanjut mengenai Burgerbyte atau mengenai kerja kosong ni boleh la terus ke facebook Burgerbyte. Jangan malu jangan segan. Hakak tolong promote je ni. Hahaha. Selamat mencuba !


xoxo,
nfcs

11 comments:

  1. wow, cam sedap je burger ni
    first time tau pasal ni

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Betol tu FA, memang sedap. Nanti serbu Burgerbyte yg berdekatan okay! :)

      Delete
  3. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 194
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sedapnya burgerbyteee.. nyum2.. err.. xpernah makan lagi ni.. hu3 mahal x?

    ReplyDelete
  5. Thank you sudi singgah ! Oh ya, harga tak la mahal sangat. Berpatutan. Sesuai dengan brand dan tempat. :)

    ReplyDelete
  6. Hari ni bkak kat bangi..promosi 2jam

    ReplyDelete
  7. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  8. Macam sedap je,kebetulan nak ke bangi Malam ni...kalau sempat kita singgah

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...