TABUNG

22 February 2011

:: Sesi Jumpe Pengetua dan Kaunselor ::

Assalamualaikum..
Hye and good afterno0n..
ceh..nk speaking la plak kn..

Aku baru je balik dari sekolah..aku pegi sekolah lg taw hari ni..hahaha..tp untuk sesi bertemu dengan pengetua..nk kenal dengan pengetua aku??hahahaha..ni ha gambo die..
PN.HJH HAMIDAH BT ABD. LATIF

Ha..2 la die pengetua aku..cun taw orangnye..sangat tegas..tapi dalam mase yg same sangat mengambil berat pasal pelajarnye..kitorang baru je lepas bermusyawarh dalam bilik die taw..siap dengan air-cond bagai..memang eksklusif la..hahaha..bukan senang taw nk masok bilik pengetua..


Kitorang da berbincang ape plan selepas ni..pengetua siap tanye nak amik kos ape kt Universiti nanti..InsyaAllah klau ade rezeki jejak la kaki kami kat U nnt..tapi yang pasti aku memang xnak jadi cikgu ok!
Aku memang xboleh jadi pendidik..aku xakan ambik pendidikan..tengok la ape aku nak ambik nanti..jeng..jeng.jeng..hahaha


Kitorang jumpe dengan kaunselor plak,, Pn.Norlia Bt Arshad..macam2 tip yang die bagi untuk cara2 pilih kos supaya xtersalah pilih..melepas nanti kan..??haha..maklumat yg Pn. Norlia bagi memang sangat membantu..tapi bab2 memilih kos ni tunggu la..makan mase ckt..susah nak buat keputusan..ape2 pun korang doakan je la yang terbaik untuk aku k..


Habis je sesi 2 semua,,pengetua belanja makan kt kantin..hahaha..memang perut aku tengah lapar gile tadi..Alhamdulillah..pengetua belanje taw..kau hade??hahaha..kitorang pun ape lg..bantai ambik macam2 la..aku dengan si muza bantai ambik ayam sampai 2 ketul..hahaha..bukan selalu kan..Terima Kasih banyak2 wahai Puan Pengetua..jasamu dikenang..hahaha..



Lepas 2 kitorang pun wat sesi photoshoot jap..hahaha..bukan ape..untuk kenangan je..mane taw mungkin ni kali terakhir kite jumpe kn??ape2 pun kawankawan kite memang terbaekkk!! hahahaha...TAHNIAH atas pencapaian anda sekalian..kite da usaha..kite da berjaya..kite da buktikan.! Caya lah..


Untuk korang2 sume aku hidangkan beberape keping gambo kitorang berphotoshoot tadi keh!









p/s = Semoga puan Maimon cepat sembuh..;)

 

1 comment:

Dunia ini terlalu indah. Hargailah selagi masih bernafas. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...