TABUNG

22 May 2011

:: HAPPY BIRTHDAY TO ME! ;)) ::

Assalamualaikum..
Hye !! 

Hari ni usia aku dah menginjak ke 20 TAHUN!!
Hahaha..macam xpercaya je..
Perangai still Childish!!
Ish3..sedar2 la diri 2 sikit fana oi..!

Aku nak ucapkan
and 
kat korang semua yang dah wish birthday aku same ade through SMS or Facebook..;))
Aku terharu sangat2 sebab dapat 200++ wishes dan doa dari kalian..
Aminnnnnnn...
Hope ape yang korang doakan akan menjadi kenyataan..
Alhamdulillah aku masih bernyawa pada usia DUA PULUH TAHUN ni..
Aku dapat lihat lagi dunia dan menimba ilmu serta pelbagai pengalaman..
SYUKUR!

Harapan aku di usia 20 TAHUN ni semoga impian aku nak jejakkan kaki kt menara gading menjadi kenyataan..dimurahkan rezeki serta sentiasa bahagia..
SENYUM SOKMO deh..haha

So, aku abiskan entry aku dengan nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY TO ME! ;))

Happy Birthday To Me..
Happy Birthday To Me..
Happy Birthday To Fana..
Happy Birthday To Meeeeee..!!
tiup lilin nih..fuhhhhhhhhhhhh
Adios! ;))
Salammm..

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...