TABUNG

17 September 2011

:: Miss Muralysm Beraya Sakan ::

Assalamualaikum..

Hamboi.. Lama betol tak update blog. Sibok sangat dengan persiapan raya lagi, persiapan " Jom Masuk U" lagi. Haish! Orang lain nak dekat raya berabih duit untuk borong baju raya la bagai. Aku berabih duit beli barang barang nak masuk u lagi, baju raya lagi. Duit raya pulak tak berapa nak masyukkk tahun ni. Tak tahu la sebab apa. Mungkin dah tua. Kehkehkeh.. Apa pon Alhamdulillah sebab masih dapat duit raya. ;))

Raya baru baru ni aku beraya kat kampung mak aku, kat Sungai Petani, Kedah.
Pagi raya ari tu, aktiviti pertama sekali, pegi melawat kubur tokwan dengan Pak Lang. Tahun ni tahun pertame kitorang pegi melawat kubur pagi raya. InsyaAllah, ada masa nanti kami akan selalu bacekan Yaasin, bersihkan kubur tokwan dengan Pak lang taw.

So, lepas balik dari kubur, macam biase menjamah ketupat. WAJIB! haha. Sodap taw ketupat omak den buat. ;)) Tapi tak sempat la nak simpankan untuk korang sume.. hehe.. Yang palingggg best raya tahun ni aku pakai baju idaman aku, baju yang aku design sendiri. Sape jahit?? hahaha.. jeng..jeng...jeng.. Akak M.I.P taw yang jahit. Nak tengok baju raye aku?



Cantek tak beb? Ala-ala Barbie tak? hahaha.. Kalau yang ni Barbie, jom tengok Cinderella pulak..





Yang berdiri sebelah kiri tu la Cinderella.. ;)) Ha, beliau adik aku la.. EQIN ELENA !! 
Sebenarnye kitorang satu family plan nak pakai BIRU untuk raya tahun ni! Tak caye? Jom tengok..

SUPER SISTA!
My Mummy and eqin


My Daddy and my Little Bro
Ha.. Caye tak kitorang sume pakai biru? Caye kn? hehehe. Jum la tengok lagi gambar- gambar kitorang.. Malas nak cite banyak banyak..









 haha...we are all in BLUE..!!

Setakat ni je la dulu ye..lambat benor kn aku hupdate entry raye ni..? ape pon tak boleh. Ape pon aku harap korang enjoy bace entry raye aku ni..

Good Night! ;))

4 comments:

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...