TABUNG

05 September 2012

: KOLEKSI TERBARU KZNABIHAH BUTIK :

Assalamualaikum..

KZNABIHAH. Kalau korang nak tahu Butik KZNABIHAH ni merupakan satu-satunya butik online yang aku selalu ber'windowshopping'. Nak tahu kenapa? Sebab aku suka gila dengan design-design diorang. Bukan senang ada butik online yang sediakan design menggunakan blok-blok warna yang tengah trending tahun ni.

Lagi satu, Butik KZNABIHAH merupakan satu-satunya butik online yang menyediakan rekaan untuk pelbagai saiz. Daripada XS kepada 6XL !! Awesome bukan?

Disebabkan itu, aku nak join GIVEAWAY BLOGGER KOLEKSI TERBARU dari KZNABIHAH. Dulu, aku dah join Contest Gadis Blogger KZNABIHAH. Sekarang ni aku join untuk Koleksi Terbaru KZNABIHAH pulak. Nampak tak betapa istimewanya Butik KZNABIHAH  di mata aku? Ecehh !




Untuk koleksi yang terbaru, Butik KZNABIHAH ada sediakan PRINTED PALAZO LEOPARDLONG CARDIGAN BUTTON, dan yang ni jugak DRESS ADLENA yang laku macam pisang goreng ! Pastinya ramai yang dah berebut-rebut untuk order memandangkan rekaan Butik KZNABIHAH adalah edisi terhad ! Bagi DRESS SALOMA ARISHA yang comel dan sesuai dipakai remaja untuk bersiar-siar sambil tengok wayang. Mesti ramai kawan-kawan yang akan bertanya tentang Dress yang comel dan nampak terletak ditubuh. Sangat sesuai untuk gadis Muslimah! :)

LONG CARDIGAN BUTTON

PRINTED PALAZO LEOPARD

DRESS SALOMA ARISHA

DRESS ADLENA

CHIFFON BLAZER LEOPARD 3 QUATER


Sekarang ni nampak macam trend bila keluar memakai Blazer yang disuaipadankan dengan skirt atau seluar jeans. Kalau korang rasa susah sangat nak dapatkan blazer dengan rekaan yang cantik tapi murah, Butik KZNABIHAH ada jual. Tak ada masalah kan kalau korang nak pilih warna yang sesuai. Cuma perlu ke website http://www.kznabihah.com atau terus ke link Chiffon Blazer Leopard 3 Quater.

Untuk harga dan juga saiz, korang boleh tengok terus ke website dan jugak akaun facebook KLIK SINI. Apa yang pasti, aku pun akan cepat-cepat dapatkan koleksi terbaru KZNABIHAH sebab kualiti kain yang digunakan sangat bagus. Tauke KZNABIHAH iaitu Cik Bihah memilih untuk menggunakan LYCRA AAAA. Memang lembut dan sejuk dibadan. Tak risau tentang keselesaan. :)

Untuk itu, aku sarankan kepada semua pembaca blog aku yang tak berapa comel ni untuk cepat-cepat dapatkan KOLEKSI TERBARU KZNABIHAH BUTIK yang super duper awesome meletup kebabom ! Korang akan rugi sangat kalau tak beli sebab kat kedai memang tak ada. Hanya boleh didapati di BUTIK KZNABIHAH 

Disebakan aku dah join Giveaway ni, makanya aku akan tempekkan empat orang kawan aku jugak untuk join. Here we go !




nfcs

4 comments:

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...