TABUNG

26 December 2014

[REVIEW] Love Soap For Hygiene

Assalamualaikum..



[Product Review]

Produk : Love Soap
[click here]
Harga : RM 118.00
(15% diskaun kalau baca sampai habis)


Sebagai seorang perempuan, pasti semua impikan tubuh badan yang bersih dan wangi kan? Macam-macam produk yang dijual kat luar sana untuk memulihkan bau badan. Cuma antara kita sedar atau tak je yang badan kita ni berbau. Cuba tanya kawan sebelah kita, ada tak diorang bau apa-apa yang kurang meyenangkan. Jangan la malu untuk bertanya, kadang-kadang tu untuk kebaikan kita jugak.

Sebagai wanita yang bekerjaya, menjadi satu keperluan untuk kita menjadikan tubuh badan kita berbau wangi supaya mudah untuk kita mendekati orang lain. Lagi-lagi buat mereka yang bekerja bahagian customer service, nak kena berjumpa dengan ramai orang. Kena la wangi-wangi baru la senang nak pikat hati pelanggan. :)

Jadi, untuk korang yang tak tahu mana nak beli produk untuk wangikan bahagian yang berbau pada badan tu, boleh la jenguk Hi Shop sebab untuk bulan Disember ni, Hi Shop sedang mengadakan SALE untuk Love Soap! Fana dah cuba dah. Korang kena try sebab fana rasa best sangat lepas guna sabun ni. Sebab tu fana nak recommend produk ni untuk korang.



------------------------------------
Fungsi Love Soap
------------------------------------

- Menghilangkan bau badan dan digantikan dengan bau bunga ros
- Mengurangkan kulit kering
- Menegangkan kulit terutama di bahagian yang ada selulit
- Menghilangkan bakteria di bahagian sulit
- Mengurangkan pigmentasi
- Melambatkan proses penuaan
- Memberikan wangian semulajadi kepada tubuh badan
- Meningkatkan kualiti ketika 'bersama'



Setakat ni fana guna memang puas hati sangat. Bau wangi sebab maybe fana suka bau bunga ros kot. Hihihi. Memang wangi la bila sabun kat ketiak, celah-celah peha, dekat leher, rasa wangi sangat satu hari tu. Lagi-lagi lepas mandi. Yang bestnya buih dia pun banyak. Jimat! Boleh la tahan lama sikit. hehehe.



Cara menggunakan : Basahkan sabun dengan sedikit air sehingga menjadi buih, sapu dikawasan yang sesuai seperti celah ketiak, kawasan yang mempunyai selulit dan kawasan intim selama 30 saat dan bilas dengan air sehingga bersih.

Love Soap ni sweet je bau dia sebab tu nama dia Love Soap kot. Hehehe. Bau dia feminin sangat. Love Soap merupakan produk dari Jepun. Mengandungi bahan-bahan semulajadi dan tidak memudaratkan atau memberikan kesan kepada kulit. So, korang jangan la risau, memang takkan ada kesan buruk la pada kulit korang. Love Soap jugak mengandungi PH yang sesuai untuk semua jenis kulit termasuk la kulit yang sensitif.

Haaaa, ni fana nak bagi korang hadiah sebab korang berjaya baca entri ni sampai habis. Hehehe. Untuk korang yang nak beli Love Soap, fana nak bagi 15% diskaun untuk beli Love Soap di Hi Shop. Cara dia senang je.


Masukkan code ni :



Like HiShop on Facebook :

Follow HiShop on Twitter :
Subscribe to HiShop for exclusive updates :  



Happy Shopping !


xoxo,
fana

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...