TABUNG

20 September 2015

EPHYRA Bloggers Day Bersama Duta

Assalamualaikummm...


EPHYRA Bloggers Day
Tarikh : 12 September 2015
Lokasi : Oceanlife Marketing Sdn. Bhd
Masa : 2.00 pm - 3.30 pm


Baru-baru ni fana dan rakan-rakan blogger yang lain telah dijemput ke Oceanlife Marketing yang terletak di Danau Kota bagi bertemu mesra dengan duta Ephyra iaitu Memey Suhaiza dan Norman Hakim. Turut sama pada hari tu ialah Pengasas Ephyra sendiri iaitu Puan Amiza. Siapa tak kenal dengan produk Ephyra kan? Fana pun dah lama teringin nak cuba produk Ephyra tapi belum berkesempatan. Bila dapat peluang kenal dengan lebih dekat, memang fana tak lepaskan peluang.



Memey Suhaiza dan Norman Hakim dah jadi duta produk Ephyra sejak tahun 2013 lagi. Lama kan? Patut la fana tengok cantik je Memey Suhaiza ni. Tapi memang ramai kawan-kawan fana yang dah ambil supplemen Ephyra. Memang berkesan sangat dekat diorang. Dah la boleh cantikkan kulit, dapat kekalkan kesihatan tubuh badan lagi.



Sejak tiga tahun lalu, pihak Ephyra menggunakan laman sosial sebagai tempat untuk mempasarkan produk mereka. Sebenarnya, fungsi media sosial ni sangat la besar. Ramai yang belum sedar. Kawan fana pernah cakap "media sosial merupakan medium paling efektif dan mudah untuk memasarkan sesebuah produk". Cuma, dengan bantuan blogger-blogger yang sedia ada, sesuatu produk/posting dapat menjadi viral dan dikenali umum.

Jadi, dengan tujuan tu la Pengasas Ephyra sendiri dah mula sedar dengan kepentingan blogger-blogger ni. Sejak fana berkecimpung dalam dunia blog pun, dah beberapa jenama yang fana berkesempatan berkolaborasi dengan mereka bagi melonjakkan jenama produk mereka. Sesebuah company itu sendiri sanggup melaburkan sedikit wang dengan mengajak lebih kurang 20 orang blogger untuk mem'viralkan' produk mereka. Hasilnya? Pihak mereka sendiri sangat berpuas hati. :)


Produk-produk Ephyra




EPHYRA ( minuman tambahan )
30 sachets (premium pack)
Harga: RM 197.00

10 sachets ( trial pack)
Harga: RM 68.00

Kandungan
Kolagen Ikan Laut Dalam
Acai Beri
Gam Akasia
Salmon Ovari Peptida
Marigold Bunga Ekstrak
Acerolla Ceri
Serbuk Tomato
Superberi
Astaxanthin

Kelebihan
· Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
· Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
· Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
· Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
· Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
· Mengurangkan kadar kolesterol
· Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
· Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
· Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolisma




EPHYRA SKIN BAR (sabun muka dan badan) 
( 50 gram ) 
Harga : RM 39.00 

Kandungan 
Glutathione 
Kolagen 
Glyserin 
Banana Enzyme 
Seaweed 
Carrot Extract 
Rice Bran Oil 
Bearberry Alpha Arbutin A Extract 

Kelebihan 
· Melembapkan kulit wajah 
· Kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang 
· Menanggalkan kotoran,minyak & sel kulit mati 
· Merawat kulit berjerawat 
· Menghilangkan parut jerawat dan jeragat 
· Menghilangkan ‘blackheads’ di muka 
· Boleh menghilangkan bau badan 
· Sesuai digunakan untuk keseluruhan badan





INTEEMOR ( jus premium untuk wanita)
( 250ml)
Harga : RM 49.00

Kandungan
Kacip Fatimah
Manjakani
Pueraria Mirifica
Kunyit
Kolagen
Dong Qui
Akar Serapat
Habbatussauda
Buah Tin
Aprikot Seed
Acai Beri
Delima
Aloe Vera
Durian Belanda
Sireh
Madu

Kelebihan
· Mengatasi masalah keputihan
· Menghilangkan kegatalan dan bau
· Mengetatkan, menegangkan & merapatkan otot faraj
· Memberi tenaga & kecergasan
· Membuang toksin dalam badan
· Melawaskan sistem penghadaman
· Melancarkan perjalanan dan kitaran haid
· Membuang angin dalam badan
· Mengurangkan masalah bau badan
· Mengatasi masalah kemaluan berbau
· Menguatkan keinginan hubungan seksual
· Anti penuaan & mencantikkan bentuk badan
· Membesar & menegangkan payudara
· Membakar lemak berlebihan
· Mengawal berat badan berlebihan
· Mengempiskan perut buncit
· Membentukkan punggung agar lebih menawan
· Menyuburkan rahim & merapatkan pintu rahim
· Mengecutkan saluran peranakan
· Mengurangkan masalah lemah tubuh badan
· Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita yang menopouse 




M2FLEX (minuman tambahan untuk lelaki)
(600g)
Harga: RM 180.00

Kandungan
Whey protein
Isolated soy protein
L-carnitine
Creatine
Guarana
Acai Beri
Tribulus Terrestris
Catuaba
Butea Superba
Saw Palmetto
Ginkgo Biloba

Kelebihan
· Membantu Penambahan Tenaga + Stamina
· Membantu Pembinaan Otot Secara Optimum
· Mempercepatkan Proses Pembakaran Lemak
· Menguatkan Dan Membaik Pulih Tenaga Batin 
· Memastikan Prestasi Di Tahap Optimum
Sejak Ephyra ditubuhkan, jenama Ephyra ni memang dikenali ramai. Termasuklah fana sendiri yang selalu sangat dengar pasal Ephyra ni. Nama pun lembut je kan? Hehehe. Bila sebut Ephyra je, mesti fana terbayangkan wajah mulus Memey Suhaiza. Serius cakap, masa jumpa Memey hari tu, fana asik tengok kulit dia je. Subhanallah, gebu sangat. Cantik, rasa macam tak boleh alihkan mata daripada wajah Memey. 

Rangkaian produk Ephyra bukan sahaja disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) tetapi disahkan juga oleh JAKIM. Memang superb lah! Dijamin selamat, HALALan toyyibaaaa dan yang paling penting berkesan. Siapa nak cantik macam Memey? Haruslah cuba Ephyra okay? Tapi, kasi chance la fana cantik dulu sebelum hari bahagia fana ye. Hihihi.






Maklumat lanjut mengenai Ephyra boleh layari :



xoxo,
fana



5 comments:

  1. bestnyaa korang.. sedap tu ephyra tuu

    ReplyDelete
  2. As salam Fana..

    BW kat sini..beminat dengan tajuk entry ni..sebab kebetulan saya baru mencuba Ephyra Skin Bar..hasilnya alhamdulillah..serasi dengan muka.. :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Dunia ini terlalu indah. Hargailah selagi masih bernafas. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...