TABUNG

21 July 2011

:: Adam Darwish Yang Handsome ::

Assalamualaikum..

Hai korang semuaaaaaa. Entry teruja kali ni aku nak kongsi pasal si comel yang bakal jadi pakwe handsome bila da besar nanti taw! Eksaited sangat2 aku nak pegi tengok die. Haish! Ape la yang aku dok mengarut tak tentu pasal tengah2 bulan mengambang ni kn? 

Entry aku yang lepas ade story pasal kawan sama2 comel aku start dari sekolah rendah sampai sekarang. Her name is Farah Izzati Anuar. Kalau korang belum bace entry aku tu KLIK SINI !


Selepas beberapa bulan si farah and her hubby kawen, aku dapat news farah da pregnant. Macam2 nasihat kau bagi kat die konon2 aku ni handal sangat macam dah pernah pregnant duapulohlapan kali je. : D 

And, akhirnya, farah da berjaya lahirkan anak sulungnye! Acecehhh. Aku kemain syokk ingat dapat baby girl! Boleh hadiahkan gaun cecantek macam CINDERELLA. Aiseyyymenn. Sekali baby boy la. Hahaha, bukan Cinderella dah, tapi Superman!! Hamper from JUSCO tu je aunty bleh bagi kat Adam, Aunty pon tak tahu nak beli ape. Adam suke kn? *Adam angguk kepala . Dengan itu, Welcome to this beautifull peace world ADAM DARWISH! Aunty Fana really in love with your nose la Adam. Very the mancungg! hehehe.

Korang nak tengok ADAM? Ni ha die...

=

=

ADAM DARWISH ;))

Alololo.. Adam tak mau tengok kamera ye?? Haha..Jual mahal betol si Adam ni. Dah la tak suke kena bedung. Nanti jalan kengkang tahu la. ;)) Anyway, Aunty Fana sangat happy dapat tengok Adam. Nanti Adam da besar Adam bace entry ni ok! ;)) Semoga Adam jadi anak lelaki yang soleh, jadi anak yang dengar cakap, bijak dan kalau boleh Adam jadi atlet taw! 

Ok, ni pulak mama Adam. Seriously, muke ko Farah, walaupun dalam pantang tapi tetap cantik dan berseri-seri ok! ;)) Kesian kau bosan kan? Haha.. Biasa la tu, dalam pantang kena la duduk rumah diam2 cek Farah oii! Nanti lepas pantang kau nak pegi mane pegi la.
Bergambar dengan ibu yang sedang berpantang

Untuk kawan2 yang belum pegi tengok Adam, silakan berbuat demikian. Korang mesti tak nak balik punye beb bila dah tengok muka si Pari-pari *opsss! para-para ke pari-pari? tu. Sangat handsome. ;))


Ok la, Farah, tolong jage diri ok! Jangan makan sesuka hati. Mak menrtua kau akan awasi kau! Watch out!!! hahaha, and please..please..please...take good care Adam for me ya. *macam anak aku plak 






Terima kasih sudi bace ;))

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...