TABUNG

11 May 2012

:: Bersenam Bersama Sunset ::

Assalamualaikum


Update entry dua hari lepas.

Aku dengan Azida, classmate aku pegi jogging dekat kawasan rumah sewa aku ni. Lama sangat tak joging kot. Badan pon dah makin lembik. Jantung pon dah tak sihat. =(

Hari tu kitorang pegi jogging area Seksyen 8, Sidec. Memang banyak kawasan yang belom aku teroka. Jom la ikot kitorang jogging. Kihkihkih


Ha, ni ha si Azida yang temankan aku jogging. Thank you zida. Sempat lagi kite berposing kan? Hahaha. Rumah mereka cantek. :)


Agak-agak korang ape motif gambar ni? Kalau korang nak tahu, ni tempat main Paintball. Tapi dia ala-ala kampung sikit. Kreatif diorang ni. So, tak payah nak sewa tempat mahal-mahal knn?


  Buah Gajus ke Jagus ? =.='








Kanak-kanak sedang bermain badminton di bawah cahaya matahari terbenam. :)






No comments:

Post a Comment

Dunia ini terlalu indah. Hargailah selagi masih bernafas. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...