TABUNG

30 May 2012

:: Sandisk Pilihan Hati ::

Assalamualaikum.

Rabu. Oh! Wordless Wednesday ye. Hahaha. Tak kira, nak jugak buat entry yang banyak WORD. :)

Beberapa minggu lepas sangat la tension. Otak rasa macam dah tak boleh berfungsi lagi dah. Nak tengok lappy pon dah tak lalu dek baru je kehilangan Mr. Sandisk yang mempunyai memori setinggi empat gigabyte. Itupun dapat free masa beli lappy. Tapi tetap sedih. T_T

Hari ni, kesedihan dapat diatasi dengan membeli Mrs. Sandisk yang mempunyai daya ingatan sekuat lapan gigabyte!!!! Percayalah. Dah la cun, tinggi daya ingatan, ditambah dengan harga yang sangat berpatutan!! Cuma lima belas ringgit sahaja. Percaya takkkk???? Tolong percaya.

Jom la berkenalan dengan Mrs. Sandisk Pinky ni. :)






See. Kan dah cakap, ianya merupakan benda yang sangat comel. Korang tolong la percaya yang aku beli benda ni dengan harga Ringgit Malaysia Lima Belas sahaja. Sekarang tengah promosi dekat Mid Valley Megamall. So, korang cepat-cepat pegi beli taw!

Ok la, nak teruskan menggodek Mrs. Sandisk kesayangan terbaru ni. Hehehe. Nanti nak update entry pasal movie. Boleh tak? :)



nfcs

No comments:

Post a Comment

Dunia ini terlalu indah. Hargailah selagi masih bernafas. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...