TABUNG

07 August 2012

:: Si Penyibuk Yang Berhati Lalat ::

Assalamualaikum


Entry khas buat kau.

Maaf, aku tak reti guna bahasa kotor, tapi aku akan cakap sebaik yang aku mampu. Sila baca dengan jelas dan dengung yang betul. Nanti ustazah rotan! Haiyaaakkk!

Kau,
Asal kau macam ni? Aku dah buat apa dengan kau? Aku ada ambik tahu pasal kau? Tak ada setahu aku. Mungkin.

Aku tahu kau mungkin cemburu dengan aku. Cemburu dengan dia. Tapi, kenapa? Aku cerita dekat blog semua cerita yang aku nak cerita. Jari yang menaip tu jari aku. Cerita yang nak diceritakan tu cerita aku. Blog yang aku gunakan untuk bercerita juga adalah blog aku! Siku nak?

Geram tak dapat nak tahan. Ketap gigi kuat-kuat. Kau ada? Orang kata, orang macam kau ni cemburu. Eh, aku bukan buat apa pun dekat muka kau sampai kau nak cemburu. Please.

Aku lupa kot yang blog aku ni untuk tatapan umum. UMUM! Jadi, kau antara pembaca blog aku lah kan? Aku patut terima kasih ke atau aku patut tumbuk muka kau yang tak berapa nak comel tu? Aku dah block kau dari facebook. Memang apa yang aku update dekat sana kau takkan dapat tengok. Oh, kau mungkin perempuan. Kan?

Ya, aku belum tahu lagi mengenai jantina kau. Tapi, semua tu tak penting buat aku. Sebab aku rasa kau tak patut tonjolkan diri kau. Bimbang aku benci untuk lihat muka kau yang tak comel tu. Maaf.

Setempek kueh semperit untuk kau ! Nah!


2 comments:

  1. sabar ana sabar. kdg2 silent stalker memang gitu ana. aishh
    dengki dgn kebahagiaan org.

    ReplyDelete
  2. @gigiAriEma
    Kan? Tapi takmo la sakit hati. nanti kang kite pulak yang sakit kan? hehehe

    ReplyDelete

Dunia ini terlalu indah. Hargailah selagi masih bernafas. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...