TABUNG

20 June 2011

:: Happy Abah Day ::

Assalamualaikum....

First of all, aku mintak maaf kalau entry aku ni menyinggung perasaan korang yang dah tak ade Ayah.. Entry ni cuma luahan hati aku je.. Harap maaf.. Aku harap korang tabah meneruskan hidup tanpe HERO korang.. InsyaAllah, beliau sayangkan korang sepenuh hati ! Buat Ayah mereka yang dah pergi untuk selama-lamanye, jum kite ramai2 sedekahkn Al- Fatihah ok! AL- FATIHAH...

Maaf entry ni lambat sehari dari tarikh kejadian (19Mei2011).. Tapi aku tetap nak ucapkannnnnn.......

SELAMAT HARI BAPA
SELAMAT HARI AYAH
SELAMAT HARI ABAH
SELAMAT HARI PAPA
SELAMAT HARI DADDY
SELAMAT HARI ABI
SELAMAT HARI WALID
SELAMAT HARI BABAH

Buat kaum bapa sekalian..Terutama ABAH aku bukan ABAH KAU! Tuan Haji Chek Saat Bin Hashim No. kad pengenalan 560317-**-**** ..Walaupun perasaan sayang kami terhadap ABAH dan MAK berbeza tapi kami tetap sayangkan ABAH sebab You are our SUPERMAN! *hero Ok, Semalam kitorang dah celebrate HARI ABAH.. Korang celebrate tak? Mesti korang celebrate punye kn?kn?kn? ;)))

To Abah : 
1. Fana nak ucapkan terima kasih lots2 sebab bekerja keras selama ni demi menanggung pembayaran hidup kite sekeluarga.. Abah jarang MC sebab abah sangat2 WORKAHOLIC!! Abah tetap akan pergi keje walaupun dalam keadaan tak sehat.. Semuanye untuk mencari nafkah untuk keluarga kite.. Abah Superman Kami ! ;))

2. Fana nak ucapkan terima kasih sebab Abah hadiahkan fana C3 sempena pencapaian fana yang xberape cemerlang tuh.. Abah selalu cite anak2 kawan Abah dapat result baguss.. Dapat masuk U.. Tapi anak Abah? Hm, mesti Abah malu.. Tapi, Abah tetap sayangkan kami kn?

3. Fana doakan Abah akan terus jadi Abah yang terbaik.. sentiasa terbaik.. Abah Superman, Abah Superhero kami.. Terima la hadiah kami yang xseberape tu.. Hadiah tu tak dapat balas lagi segala pengorbanan Abah selama ni.. 

Thank You soooo much for always being beside us.. For giving us good food.. Giving us money whn we need it.. Taught us in English when we don't know how to pronounce any difficult words.. Recite the DOA before breaking our fast.. Giving advice and give us hope to be a good students/a good child!  

And, untuk koranggg, aku belum upload gambar Abah potong kek lagi.. Tapi aku hidangkan korang gambar gediksss aku dulu ok! hahaha..

Kek hape ntah nama dia.. Bought from BREAD HISTORY

Aku suke SUPERMAN tu ! ;))

Macaroon PALSU ! Haremmm

Mula da start meghoyan..
Meghoyan lagi..dengan kek pon jadi..
Bajet2 Retisss .. Hahakk tuihhh
Kau ingat kau comel?
Ni la rupe orang tak pernah jumpe kek

Jeng...jeng...jeng...


 Ecehh. Gaya abah memotong kek dengan kain pelikat. haha




Tuuu diaaaa.. Abah dapat IPOD! Abah memang suka dengar lagu. ;)) 
Tu yang kitorang bagi IPOD 






Setakat ni dulu.. 
Peace yawww *ala-ala AC Mizal

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...