TABUNG

30 September 2013

Apa Ada Dalam Goodies Bag Hijabista ?

Assalamualaikum..


Kesinambungan daripada entri yang sebelum ni mengenai Al-Hambra High Tea High Fashion yang aku hadiri Sabtu lalu di Saffron by TJ Fine Art yang terletak di Centrio, Pantai Hillpark.



Apa yang aku nak kongsikan ialah goodies bag HIJABISTA yang awesome. Terkesima bila tengok kat dalam paper bag tu. Rasa nak jerit kuat-kuat je.


Apa yang kami diberitahu, goodies bag tersebut bernilai RM200++ ! Rezeki woi, sape tak suka woi !

"Terima kasih yang tidak terhingga kepada penaja bersama Al Hambra iaitu Saffron by Tj Fine Art yang sudi menaja bersama majlis pada hari Sabtu lalu serta penaja-penaja ‘goodies bag’ HIJABISTA rata-rata menjalankan perniagaan menerusi laman sosial Instagram, antaranya @maybellinemalaysia, @chentaqaseh1, @primascarf, @buttoncandynanalin, @primadonna_scarves, @forstylewardrobe, @minicandycraft, @misswishwardrobe, @somethingflowy, @hush_bysuriaryani, @myselendang, Awesome Hijab, @famola, @salammanyia, @anneroslen, @royalputeri2u, @anwaracouture, @missladyanashops, dan @yongfarhah."

Yang diatas merupakan petikan yang aku ambil daripada website HIJABISTA. Banyak gila penaja yang baik hati menaja barang-barang dalam goodies bag Hijabista.


Ini yang aku dapat dalam goodies bag aku. Rasanya setiap goodies bag lain-lain kot dalam dia. Ikut nasib la kan? Hahaha

Taraaaaaaa !

-

-




RoyalPuteri2u
Button Candy by Nana Lin
primascarf
myselendang
AnwaraCouture
Salamanyia
AnneRoslen
Chenta Qaseh

Yang ni paling best. Dua-dua pon favorite. Baru ingat nak beli, dah jatuh dari langit. Pergh! Terasa diriku begitu berharga sangat dengan kehadiran dua ketul product Maybelline dalam goodies bag. Terima kasih Maybelline Malaysia untuk Rocket Mascara dan Bold Matte Lipstick ! Warna tu cantik kot. Memang aku prefer red lipstick rather than pink.

Makeup is art, beauty is passion

Since, semua packaging pon comel-comel, aku rasa sayang sangat nak bukak! So, semuanya aku simpan dalam almari. Hahaha. Nanti sampai masa aku pakai satu persatu. Happy sebab tak payah keluar duit beli kan?


p/s : Untuk korang yang nak cari tudung cantik-cantik boleh la pegi terus ke Instagram diorang ye. :)



nfcs

6 comments:

  1. hahaa..tang goodies bag ni memang best! pika tak sempat nak ambil gamabr satu2 sebab sibuk nak bukak and try satu satu..hehehe..

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...