TABUNG

14 November 2011

:: Aku dan Hidup Baru ::

Assalamualaikum..

Whoa.! Hari ni merupakan hari merehatkan diri selepas seminggu memintal-mintal badan kat umah di KL..Now, aku dah kembali ke umah sewa yang sangat aku rindu ni. (rindu ke??) Apa-apa pon kena persiapkan diri untuk kembali memulas otak yang semakin kecut ni.


Pagi tadi kelas BELL dan HUMAN COMM dah bermula. Sepatutnya ada kelas ECONOMICS pulak pukul 6 karang tapi lecturer tak ade. Mungkin belum puas makan daging korban agaknya. Hahaha.


Macam biasa la kerja aku dengan housemate aku, kalau kelas tak ada, kitorang akan menghempaskn badan ke atas katil...dummmmmm! and lelapkan mata untuk beberapa jam. Esok ada TEST OFFICE AUTOMATION!! Tidakkkkk!! Malam ni kena stay up ke? Oh! Kesian la otak dan mata aku.



Nak tak nak kena gagahkan jugak kan? Kesian mak bapak kita hantar masuk U, sediakan duit beribu-ribu tapi kita main-main. Jangan jadi anak yang tak mengenang jasa orang tua ye kawan-kawan. ;))



Untuk sem 1 ni, aku rasa otak aku belum berikan komitmen yang penuh lagi untuk pelajaran. Aku pon tak taw kenapa la otak aku ni bengap sgt kn?


Untuk bebudak yang nak amik SPM hari ni, aku ucapkan semoga berjaya. Jangan lupa doa dan mintak restu banyak sikit dari parents and cikgu-cikgu..;))


Untuk entry hari ni aku share gambar-gambar istimewa sejak aku di UiTM Seri Iskandar, Perak!



Bergambar dengan Ain masa hari pertama kelas bermula.


Fakulti kami indah dan segar mata memandang.

Study Economics before masuk kelas.


Masakan paling special yang kitorang pernah masak. Ikan Bawal Sweet Sour.

Sayur goreng warna warni..heee

Setakat ni aku tunjuk yang tu dulu ok. Nanti aku hupdate lagi. Sorry la tangkap gambar sume pakai handphone murah je kott. Tu yang kelabu-kelabu gitu. Huhuhu


Aku nak update entry lain pulak ni. Jemput baca ye! ;))

4 comments:

  1. wahhh. sedap nye... nanti masakmasak meh laaaa antar rumah sewa ain.. hihi. ^^

    gudluck for your test ;')

    ReplyDelete
  2. Hehehe..ayu ke zaira? Terima kasih. Alhamdulillah. pinjaman semata-mata. ;))

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...