TABUNG

21 November 2011

:: Jom Ngundi Blogger-Blogger Terhebat Kat Nuffnang!! ::

Assalamualaikum..


Hai korang. Hahaha. Tak de keje lain minah sekor ni. Hari-hari muka engko je yang ngupdate blog ye. Takpe takpe, selagi ada yang sudi masuk ke blog aku ni, selagi tu la jejari kontot ni akan menaip. ;))


Aku memang tengah semangat bola sekarang ni tapi ada satu benda yang aku nak ajak korang buat nih. Apa kata blogger ramai-ramai vote untuk bloggers yang bertanding untuk NUFFNANG ASIA PACIFIC BLOG AWARD 2011. Untuk blogger yang tolong iklankan iklan-iklan Nuffnang mesti tahu pasal award ni kn?


So, aku dengan sangat baik hati lagi mulia ni, nak ajak korang yang ada akaun Nuffnang untuk vote! Yeaayyy! Yang bestnye, Blog  BEAUTIFULNARA milik Abg Nara pon tercalon ok! Gempak kn?? Untuk korang yang perlukan pertolongan macam mana nak vote, jom aku tunjukkan caranya ye.


STEP 1

Log in akaun Nuffnang korang.. Nanti korang akan nampak kt atas profile korang tu ada gambar macam ni.





STEP 2

Korang klik je dekat gambar tu. Nanti korang akan pegi ke senarai calon-calon blogger kita. Senarainye macam ni.




Ada duabelas kategori kn? Nanti korang klik je dekat senarai-senarai tu setiap satu.



STEP 3


Nanti akan keluar senarai blogger yang tercalon dalam kategori tersebut macam ni.



Yang kat atas ni senarai blog yang tercalon untuk kategori "Best Lifestyle Blog" . Hahaha. Korang pilih la sendiri ye mana blog yang korang rasa layak.


Aku nak jugak pegi majlis ni nanti kat Hotel Mariott Putrajaya. Tapi, nak meng'update' entry pasal My Nuffnang Story tu macam malas je. Banyak assignment nak kena siapkan ni. Huhuhu.


Ok lah, aku harap korang teruskan mengundi blog-blog yang hebat tu. ;)) Undi setiap hari taw!



p/s : Bila aku nak pemes macam depa? ^_*

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...