TABUNG

14 November 2011

:: Dulu dan kini ::

Assalamualaikum..


Entry yang kedua untuk hari ni. Hahaha. Tetiba teringat kat MYSPACE aku yang dah tumbuh lalang tuh. Dulu laman sosial yang aku ada MYSPACE la satu-satunya. Sekarang dengan FACEBOOK





FORMSPRING la.....




Lepas tu blog lagi kn. So, aku rasa MYSPACE tu da patot aku masukkan ke dalam tong sampah. Maaf ye. Selepas hampir 30 minit aku mengorek-ngorek isi MYSPACE aku tu, akhirnya jumpa banyak sangat gambar-gambar masa muda-muda dulu..


Masa aku tengah dok meng'download' gambar-gambar kat MYSPACE tadi ade lagi rupanya makhluk yang aktif kat situ. Pelik dan hairan jugak. Walau macam mana pun, MYSPACE dah up to date da sekarang ni. Banyak pembaharuan. Good Job. Aku rasa, MYSPACE boleh dikategorikan sebagai microblogs kot. ;))


Jadi, selepas berhempas pulas aku meng'download' gambar-gambar kat MYSPACE, ni hasilnya.

Ni gambar yang aku edit habis-habisan la..hahaha


Yang ni teknik ape kejadah aku guna pon aku tak tahu..hehe


Dulu muka aku teruk gila dengan parut jerawat..ish3..malu sungguh!


Gambar dengan die pon ade.. aku lupe da nama die ape..ngeh3.


Dengan Tam masa Jom Heboh taon bile pon aku tak ingat.

Aku memang tak suka tengok gambar aku pakai tudung macam ni..haha


Sekarang aku dah semakin berani, dan boleh dikatakan pandai jugak la nak dress up kn. Aku selalu tengok fashionista-fashionista kat dalam internet and kat luar yang cantik-cantik tu. Dari situ aku cuba padan dan suaikan pakaian yang aku pakai.











Alhamdulillah, segala pujian yang aku terima tu semuanya bukan milik aku, tapi Allah. Kalau ada yang bagi nasihat atau teguran tu aku terima sebagai pengajaran yang mematangkan diri aku..


Terima kasih korang yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. Nanti ada masa aku update lagi ok! ;))
Byeeeeeeee !

1 comment:

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...