TABUNG

03 February 2012

Qaleesya Plain Bawal Tutorial 1

Assalamualaikum..


Yang ni tutorial khas untuk peminat setia tudung bawal. dah lama aku tak sarung bawal kat kepala aku sebab bagi aku selendang lagi mudah untuk dipakai. Tapi, sejak musim bawal datang balik ni, aku cuba jugak sarung bawal tapi dengan cara aku yang tersendiri.


Nak try bawal cara aku ? Jom!

Step 1 :
Mula-mula , korang lipatkan bawal yang empat segi kepada tiga segi, basic pakai bawal la kan. Lepastu, korang macam biasa bahagikan kepada dua bahagian dengan sama panjang. Macam gambar di atas.


Step 2 :
Pinkan dekat bahagian tengah (tempat yang dipegang tu) Jarak dari leher agak-agak sendiri la ye.


Step 3 :
Dah pin ? Ok, sekarang tarikkan kedua-duanya ke atas kepala dan letakkan bahagian yang di pin tadi di belakang leher. Nanti korang akan dapat hasilnya macam gambar kat bawah ni. ^_^




Next ,


Step 4 :
Pinkan mana-mana aje yang korang selesa kat telinga supaya tutup leher.


Siap ! :)


Inilah hasilnya. Korang boleh terus cuba sekarang sebab sangat senang. Kalau korang nak tanya ape-ape korang boleh hantar komen kat bawah ni atau terus inbox aku dekat FB ok?

10 comments:

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...