TABUNG

18 January 2012

Sri Angsana Caterer Terbaikk

Assalamualaikum..


Memang ramai yang tertanya why aku pegi tempah catering. HAHA. Saje je nak buat berita sensasi kontroversi. Bukan aku yang nak kawen. Tapi kakak aku yang sulung. So, aku dengan parents aku pegi SRI ANGSANA untuk tempah catering diorang. SRI ANGSANA merupakan salah satu catering yang menyediakan khidmat terbaik di Malaysia ! Weehuuuu!


Nampak tak betapa gahnya bangunan dia ? Mula-mula kitorang agak sesat jugak sebab cari guna peta. HAHA. Tapi, dengan bantuan abang kedai cat yang sangat baik hati siap lukiskan peta untuk kitorang, Yeaaah! Finally, berjaya jugak kitorang jumpa bangunan biru ni. ;)


Kitorang datang untuk rasa makanan diorang. Diorang menyediakan hidangan setiap sabtu dan ahad untuk bakal pengantin dan keluarga datang rasa makanan diorang. Pergghh! Memang sedap habaq hang !


Agak ramai pasangan-pasangan yang datang nak cuba makanan dan booking terus untuk hari bahagia diorang. Tak sabarnya nak kawen. Tetibe feeling macam aku pulak yang nak kawen. Hehehe. Even, akak yang serve kitorang tu pun sambil cakap sambil tengok aku. Aku dah syak mesti die ingat aku yang nak kawen ni.. HUHU


Setelah hampir setengah jam kami berbincang mengenai majlis nanti tentang canopy, makanan, kerusi, meja dan banyak lagi la. Total up? Sssshhhhh! Rahsia. HAHA. Sangat berpatutan. Nak tengok pakej makanan yang SRI ANGSANA sediakan ?




Alamat : 
WISMA SRI ANGSANA, NO.14, 16, 22, 
JALAN NIRWANA 37, TAMAN NIRWANA,

OFF JALAN KAMPUNG PANDAN, 
68000 AMPANG, SELANGOR.

Telefon :
012-3728442 (AZLAN)
019-3628442 (AISYAH)
Pejabat : 03-9283 5715

Untuk maklumat lanjut layari : 

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...