TABUNG

23 April 2011

:: ELMO & DOMO,,WELCOME TO THE WORLD!! ::

Assalamualaikummmm....

Hye korang..
Sehat ke ari ni??
Kalau sehat ALHAMDULILLAH..
Tapi kalau xsehat cepat2 makan ubat ea...

Today,, aku nak kenalkan korang sume dengan "adik" baru aku..
Mereka dilahirkan pada 17 APRIL 2011..
Sangatttt comel..
Diorang kembar seiras taw..
Name diorang DOMO dan ELMO..
DOMO betina,, ELMO jantan..
Ape yang membezakan diorang ialah ekor!
DOMO ekor bengkok..
ELMO ekor panjang dan lurus..;))
Taraaaa...
Ni la dia "adik" baru aku 2..






Hahahaha...
Comel kn diorang ni..
Geram gile aku tengok diorang ni..
Kat office xsenang duduk aku sebab rindu nak tengok diorang kt umah..
Gamba yg atas sekali yg duduak macam MAK DATIN 2..
Hahaha..2 la ibu diorang ni..
CUN kn??
Hahahaha..paling laris dipasaran taw!

So, aku harap DOMO dan ELMO dapat membesar dengan sehat..
Dipanjangkan umur..
Xnak mati cepat mcm ABY..
Korang pon doakan ea..


p/s : Maaf, kamera enset aku xberape cantek..da retak!! haha..

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...