TABUNG

17 September 2011

:: Hari Pertama di UiTM Seri Iskandar, Perak ::

Assalamualaikum..


6 September 2011 lepas, aku merantau ke Perak. Tempat yang aku blom pernah jejak lagi ni. Pukul 6 pagi kitorang dah bertolak dari KL ke Perak. Memang ngantok gile la kan. Tapi berdebar jugak sebab nak pergi tempat baru kn.


Sampai je kat tempat pendaftaran, Dewan Seri Iskandar, perghh... Memang dah ramai gile la orang datang kn. Aku berdebar gila. Lupe pulak aku nak tangkap gambar mase hari pendaftaran hari tu kn. Hahahaha. Skema beb.

Sepanjang orientasi, memang ngantok gile. Setiap taklimat memang akan tersengguk-sengguk la. dahsyat kn? Bayangkan la, kitorang kena bangon pukul 4.30 pagi. Habis orientasi pulak pukul 11.00 malam. Memang ngantok la pendek kate. Tapi nasib baik la orientasi ni tak teruk sangat kan. Tak de ragging-ragging macam yang semua orang cerita tu. Alhamdulillah.


The best part is masa hari perasmian Minggu Destini Siswa UiTM, kitorang dipancarkan secara langsung dari UiTM, Shah Alam. Kena dengar amanat Naib Canselor UiTM. Hari tu la peristiwa yang paling kitorang tak dapat lupa sebab kitorang kena pakai tudung UiTM. Burukkkkk. hahahaha. Nak tengok?


Hahaha. PURPLE gitu. Dari kiri : FATHIN , aku, AIN, MYRA , SHISHI ! They are my super duper hancuss housemate. hahaha. Kitorang semua from KL. Tak de pon dari negeri lain ok! Aku, fathin and ain je budak OM (office management). Mira (business) and Shishi (Architecture). Awesome kn? ;)

Kalau korang nak taw perkembngan kitorang dekat Seri Iskandar, terus la bace blog aku ye.. Nanti aku sambung lagi,. ok?

Daaaa... Adioss!

3 comments:

  1. wahhh~ kat dlm dewan seri iskandar kan ;) sy ex uitm si~ hehe

    ReplyDelete
  2. oh! Really??
    DSI sekarang da baru..sempat x merase?? hehe..ur my senior la kalau macam tu..;))

    ReplyDelete
  3. kikiki...luckily kitorg x pakai tudung tu

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...