TABUNG

03 August 2012

:: Keputusan Yang Dinanti ::

Assalamualaikum.

Wah! Ramainya blogger yang dah update pasal result final. Mostly students UiTM la kan. Memang yang stay tunggu result malam tadi sampai tertonggeng-tonggeng pun students UiTM la. Kat facebook, Tweeter pun dok update pasal result je. Same goes to me!

(Buat gaya macam retis baru dapat Award)
Firtsly, Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat Ilahi di atas kemenangan ini. Eh, menang ape pulak dah ni. Tu diaaaa, kalau dah mula mengarut habih la. Ok, mula-mula syukur kepada Tuhan sebab dah makbulkan doa aku.

Kedua, terima kasih Mak Siah dengan Abah Saat. Sebab sentiasa bagi sokongan. Siap call ucap Good Luck. Sweet sangat. Alhamdulillah.

Third, terima kasih buat housemate ku sekalian yang dah merempuh liku-liku minggu final exam sama-sama. Walaupun banyak dugaan, kita still study sampai jam lima pagi kan Ain Adeena? Hahaha.

Fourth, thank you M.I.P sebab keep supporting sejak dulu sampai sekarang. Sejak PMR kot. :) Awak selalu cakap saya boleh buat kan? *Hati berbunga-bunga tambah lep-lep

And, finally ! Akan ku tatap sampai raya. Hahaha. Semoga keputusan ni tak buatkan aku lupa diri, liat nak baca buku dan tak buatkan aku riak. Aku nak jadikan keputusan ni sebagai pembakar semangat untuk Sem tiga nanti. Hwaitingg !


Sekian dulu, terima kasih. :)

4 comments:

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...