TABUNG

28 October 2013

Selamat Pengantin Baru Kak Eyna !

Assalamualaikum...


12 Oktober 2013.


Selamat pengantin baru buat kak eyna yang dah selamat diijabkabulkan dengan lelaki kesayangan beliau, abang Apis. :)


Seronok sangat tengok orang kawen kan?


Bukan apa, sebab bila orang yang kita kenal dan rapat dengan kita dah jadi milik lelaki yang dia sayang, kita pulak yang jadi eksaited. Hihihihi.


Okay, hari tu kebetulan aku tengah cuti mid term, makanya semangat nak bantu kak eyna membuat persiapan perkahwinan tu membuak-buak. Pada mulanya, aku disuruh kak eyna untuk buat pelamin. Tapi, memandangkan aku tak ada banyak masa rushing lagi dari Seri Iskandar ke KL so, kak jaja yang kena buat sendiri.







Datang je kenduri kak eyna, ternampak kelibat cikgu maimon, cikgu Sejarah aku masa Tingkatan 6 dulu. Beliau merupakan cikgu yang paling best sekali ! Bebudak SMK Sri Pantai tahu la betapa bestnya cikgu maimon ni.



Disebabkan aku tak dapat buatkan pelamin utuk kak eyna, jadi aku buatkan props untuk sesi fotografi. Jadi, inilah antara props yang aku buat. Cantek tak?? ^^






Yeayyyy, kak jaja here! Sorry kak jaja sebab tak tolong buatkan pelamin. T.T



Oh, lupa nak cerita pasal baju yang aku pakai masa kenduri kak eyna. Baju ni aku beli online. Asalnya aku nak beli warna hot pink sebab tema untuk GEGADIS ialah hot pink, tapi bila baju sampai rupanya warna soft pink. Sedihhhh.


Apa-apa pun aku suka gila baju ni sebab dia cantik dan terletak. Suka sangat ! Nak tahu aku beli kat mana? Dekat instagram @ndncollection. Nama baju kurung ni Baju Kurung Lace / Scha.




Tudung pulak aku beli daripada +Sincerelybyus Shawls. Memang sangat selesa dan senang bentuk hokayyy! Kalau nak beli, korang boleh order melalui instagram diorang tapi aku prefer pegi endiri ke butik SincerelyByUs yang terletak di Alam Avenue, Padang Jawa, Shah Alam.



So, akhir sekali nak ucap Selamat Pengantin Baru buat kak eyna dan abang Apis yang dah sah jadi suami isteri. Semoga korang akan kekal sampai akhir hayat ! Love you.


nfcs

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...