TABUNG

03 April 2014

MALAYSIA CLOTHES BUFFET 2014 @ SYOPZ MALL

Assalamualaikummm.



Pada 25 April sehingga 27 April 2014, bakal berlangsung satu acara membeli-belah yang bakal menghancurkan bangunan dek diserbu oleh pengunjung yang akan merebutkan lebih 50,000 helai pakaian dengan hanya RM60 sahaja ! Ianya merupakan jualan pakaian yang terbesar di Malaysia !! Mempersembahkan Malaysia Clothes Buffet. Taraaaaa! 



Apa itu Malaysia Clothes Buffet?


Malaysia Clothes Buffet merupakan satu-satunya event yang membuatkan korang rasa teruja untuk membeli-belah kerana korang akan diberikan satu beg untuk dimuatkan beberapa helai pakaian (rekod sebelum ini 16 helai) dengan satu harga sahaja ! Boleh dikatakan macam cabaran jugak la. Eksaited kan?


Seronoknya nak membeli-belah. Rasanya macam dah lama tak manjakan diri dengan shopping pakaian. Jom la ramai-ramai datang shopping kat Malaysia Clothes Buffet. Ada ke yang suka shopping macam fana? Selalunya kita shopping dekat mall kan? Kali ni fana nak ajak korang shopping dekat Taylor's University Lakeside Campus pulak!


Macam mana cara untuk shopping di Malaysia Clothes Buffet ni?


Step 1 :
Korang kena pegi ke aplikasi yang disediakan di facebook Malaysia Clothes Buffet ni. Klik link ni ye : https://www.facebook.com/malaysiaclothesbuffet/app_434287979923319


i) Lepastu, korang kena klik dekat button orange belah atas kanan yang ada simbol "+" tu, nanti dia akan muncul kat kotak sebelah kanan.



ii) Pastu klik dekat "checkout" button ni.





iii) Kemudian, korang dikehendaki mengisi borang ni dengan details korang.




iv) Last sekali korang cuma perlu pilih cara pembayaran.


Pembayaran boleh dilakukan melalui Paypal/ Kad Kredit atau ATM Deposit. Nanti selepas mendaftar, korang akan diberikan nombor akaun. Lepas mendaftar, pastikan korang cek email korang. Nanti kat email tu dia akan bagi link untuk attach gambar resit pembayaran sebagai bukti.


Step 2 : 
Masa kat sana nanti, korang akan diberikan masa sebanyak 15 minit bersama sebuah zip lock bag untuk habiskan RM60 dengan pantas dan cekap sebab korang kena berebut dengan ramai lagi peserta yang lain nanti. Wow! Mencabar kan?



Step 3 :
Penuhkan zip lock bag korang dengan seberapa banyak baju yang berjaya korang grab hari tu. Kena pandai la lipat ke apa ke untuk bagi muat-muat beg tu. Make sure zip lock bag boleh dizip bagi mengesahkan pembelian korang.


Step 4 :
Dan tadaaaaa! Apa yang ada dalam zip lock bag korang tu la yang menjadi milik korangggg.


Apa yang lebih menarik, Malaysia Clothes Buffet akan mengadakan Blowout Sales pada setiap pukul 4 hingga 6 petang dengan harga setiap pakaian akan jatuh pada harga RM10 sehelai ! Daebakkkk! Kalau macam tu enam puluh helai baju korang boleh rembat kat sana. ^^


Apa tunggu lagi?? Jom la ramai-ramai daftarkan diri korang sebelum semua slot habis dijual. Ajak la ramai-ramai kawan yang lain untuk shopping sebanyak RM60 ni. Dengan RM60 korang boleh dapat lebih daripada 16 helai pakaian. Rekod sebelum ni 16 helai, apa kata tahun ni korang pecahkan rekod tu dengan gaya melipat baju korang untuk muatkan lebih dari 16 helai pakaian dalam Zip Lock Bag tu.



Cepat daftarkan diri korang di aplikasi ni okay?



Maklumat lanjut boleh layari :


Lokasi :





xoxo,
nfcs

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...