TABUNG

18 December 2014

Cara Untuk Menjimatkan Duit Melalui iPrice

Assalamualaikumm..


Ramai antara kita yang merupakan kaki shopping kan? Bagi fana, shopping tu merupakan salah satu cara untuk membuatkan kita rasa gembira setelah bekerja keras belajar atau bekerja. It's a self-therapy. Fana akui fana seorang yang sangat boros dan tak tahu cara untuk menjimatkan duit. Kalau dapat shopping, memang fana antara orang yang paling awal habiskan duit dengan tempoh paling pantas. Hahaha.

Seriously, sangat susah nak jimatkan duit ni sebenarnya. Jangan jadi macam fana okay? Untuk korang yang gila shopping tuuuuu, korang suka tak kalau shopping dengan harga yang murah tetapi dapat barang yang sama kualiti dengan harga asal yang mahal tu? Senang cerita dengan harga diskaun la.

Haaa, meh sini fana nak kongsikan. Orang kata, ilmu jangan kedekut. Jadi, hari ni fana ada knowledge sikit, fana kongsi la dengan korang. Dapat pahalaaaa. Fana tengah cuba untuk berjimat, jadi apa salahnya fana ajak korang berjimat sekali. Lagi-lagi hujung-hujung tahun ni musim kawen kan? Mesti ramai yang nak beli barang untuk buat hantaran kan?

-------------
-------------------

iPrice merupakan sebuah website yang menyediakan kupon diskaun untuk kaki shopping sekalian membeli dengan harga yang murah. Antara jenama yang bekerjasama dengan iPrice ialah Lazada, Zalora, FoodPanda, Groupon, Carama Malaysia, Accor Hotel dan banyak lagi. 

iPrice membantu kita supaya dapat shopping dengan cara berhemah dan dengan cara ni, kita tak akan terlepas untuk membeli barang yang tengah sales! Wuhooo! Memang best la iPrice ni. Ibaratnya macam korang nak tempah hotel yang sebilik harga RM200 tetapi dengan menggunakan kupon diskaun daripada iPrice, korang cuma akan dapat tempah bilik hotel dengan harga RM150 sahaja!!

Fana pulak yang eksaited sekarang ni. Apa lagi jom la sign up dengan iPrice untuk dapatkan tawaran-tawaran serta info-info terkini. Fana pun dah sign up. Mudah je, cari tab Newsletter Sign up dekat sebelah kanan atas. 


Sign up here : http://iprice.my/coupons/

iPrice menyediakan dua cara untuk korang berjimat. Pertama ialah dengan menggunakan code voucher (Get The Code) dan yang keduanya ialah dengan offer (Go To Offer) yang sedang berlangsung di website jenama yang terlibat seperti Zalora.

Untuk dapatkan code, korang cuma perlu klik pada link Get The Code, automatik code voucher akan keluar dan korang akan gunakan code tersebut untuk shopping di website yang berkenaan. Contohnya macam ni.



Untuk pergi ke website yang tengah ada offer pulak, korang cuma perlu klik dekat Go To Offer , automatik website tu akan keluar. So, shopping la dengan bijak dan berhemah ye. :)


"A penny saved is a penny earned" - Benjamin Franklin



Jom shopping dengan diskaun di sini :


xoxo,
fana

2 comments:

  1. terima kasih Fana sebab share pasal iPrice ni, best boleh jimat better lepas ni ^_^

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...