TABUNG

30 December 2014

Jom Shopping Online di Zolace !

Assalamualaikumm...


Hujung tahun ni banyak betul jemputan perkahwinan. Kad kahwin berduyun-duyun masuk dalam peti surat tu. Alhamdulillah, makin ramai kawan-kawan yang berumahtangga. Cepat-cepat dapat baby yang comel-comel okay! Fana tak sabar nak tengok korang ada baby pulak nanti. Hehehe.

Masalah fana bila nak pergi kenduri kawen, baju apa nak pakai ni? Bosan kan kalau kenduri pakai baju kurung je. Kadang-kadang nak jugak pakai busana muslimah macam skirt labuh muslimah tu. Alaaaa, sekarang ni kan banyak butik pakaian muslimah moden yang jual baju dan dress cantik-cantik macam fana pakai pergi kenduri kawen kawan fana hari tu.



Baju dan tudung yang fana pakai ni semua dari Zolace tau. Kat website tu macam-macam ada. Dari tudung, baju sampai la ke aksesori. Tak senang duduk fana bila bukak website Zolace ni. Konsep dia macam korang boleh shopping semua benda dalam satu website. Yang paling best Zolace menyediakan free shipping ke seluruh Malaysia, Brunei, dan Singapore, no minimum order, no end date. menyediakan free shipping ke seluruh Malaysia, Brunei, dan Singapore, no minimum order, no end date.


Kalau korang rasa nak tambah koleksi baju kurung moden, Zolace pun ada jual tau. Ingatkan dress je. Sebab sesetengah orang kan ada yang suka simpan koleksi baju kurung moden. Bila tengok koleksi baju kurung moden yang dijual di website Zolace, rasa macam fana pun dah kena start workout untuk dapatkan bentuk badan yang cantik. Lepastu boleh la pakai baju kurung moden yang lawa-lawa dekat Zolace ni. Hehehe.

Paling jatuh cinta dengan tudung bawal dari Zolace ni. Warna dia pun cantik! Ada macam-macam warna, tapi memandangkan dia punya corak floral, fana pilih warna yang smooth je macam kuning air yang fana pakai tu. Dah lama mencari tudung corak bunga-bunga ni, tak sangka ada dekat Zolace. Weeehuuu, Zolace jual tudung bawal online okay. Curlasssss! 



Selain tudung, dress muslimah moden yang macam ramai orang pakai sekarang pun cantik-cantik sangat. Fana bukak je tab Dress Muslimah kat website Zolace tu terus keluar macam-macam jenis dress yang cantik. Fana pilih dress hitam tu. Sebab fana suka! Boleh nampak effect kurus kan walaupun dah hentam tiga empat pinggan dekat kenduri kawen tu. Hihihi. Eh, bukan tu je tau, dress hitam ni dibuat dari material kain yang tak jarang langsung. Sangat sesuai untuk muslimah di luar sana. 



Oh ya, apa yang fana tahu, Zolace ada deals setiap hari tau. Korang kena la rajin-rajin bukak website Zolace, mana tahu rezeki korang bila baju yang korang suka dijual dengan harga diskaun kan? Korang boleh terus ke page Daily Deals untuk tengok item mana yang tengah sale okay?

Untuk korang yang gemarkan aksesori pulak, korang jangan la risau. Kan fana dah bagitahu tadi semuanya dibawah satu bumbung. Kat website Zolace tu, semuanya ada. Aksesori macam rantai leher, gelang, subang, cincin pun ada. Semuanya boleh dipadankan dengan baju lawa-lawa yang dijual di website Zolace. Macam fana sendiri, fana rasa senang kalau shopping dibawah satu bumbung ni. Tak payah la nak fill up form banyak kali. Hehe. Cuma fill up item apa yang kita nak beli je.




Kalau korang rasa apa yang fana kongsikan ni berbaloi dengan apa yang korang cari, boleh la terus bergegas pergi bukak website Zolace sebab kat sana ada baaaaanyaakk sangat benda yang korang boleh shopping. Hihihi. Dapat gaji nanti jom la kita pakat-pakat pergi shopping online di www.zolace.com. :)



More info : 



xoxo,
fana

1 comment:

  1. blom pernah shopping kt cni lagi...biasa dengan zalora n lazada jer...

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...