TABUNG

16 November 2017

[Product Review] Snow Capsule Untuk Kulit Cerah Berseri

Assalamualaikum..


Dah lama fana nak share satu supplement yang fana consume untuk tahun ni. Actually, this supplement dikenalkan oleh rakan blogger fana iaitu Namee Roslan. Patut la kulit Namee cantik sangat. Mana ada orang taknak kulit yang cantik kan? So, sejak dapat je produk tu fana pun try sendiri dengan harapan liang pori yang besar macam kawah dekat muka fana ni akan mengecil.

Selepas 14 hari, memang produk ni memberi kesan yang sangat cepat dekat kulit fana. Patut la ramai yang puji kulit fana lebih elok dari yang dulu. Sebelum ni kulit fana memang agak kusam. Kalau nak keluar rumah tanpa secalit mekap tu memang tak sanggup la. Paling tidak pun fana akan sapu jugak BB Cream ataupun foundation. 

Okay, ni la produk yang fana cakap tu. Snow Capsule ni ramai yang consume lebih-lebih lagi diorang yang nak effect yang lebih cepat. Supplement yang mengandungi L-Glutathione mampu mencerahkan kulit dalam jangka masa tak sampai sebulan. Produk ni jugak mampu buat pigmentasi gelap pada muka menjadi lebih cerah dan sekata. Tambahan, Snow Capsule ni disediakan ngam-ngam ikut dos yang diperlukan oleh kulit kita iaitu sebanyak 500 gm untuk setiap kapsul. 

Packaging baru untuk Snow Capsule

Selain mencerahkan kulit, ianya juga mampu menghalang kulit dari sinaran UV, mengurangkan kedutan, melembapkan kulit dan membantu memberikan sel kulit yang baharu. Untuk fana, boleh dikatakan produk ni berkesan dekat fana sebab nampak perubahan dia. Fana jadi lebih kerap membuang mungkin effect daripada penyingkirian toxin dalam badan.








Bilangan - Untuk setiap botol ni ada 30 biji dan boleh tahan selama sebulan.



Cara-cara pengambilan - Digalakkan untuk makan sebiji sebelum sarapan. Fana akan ambil secara konsisten iaitu sebelum sarapan masa perut tengah kosong. Alhamdulillah, memang effect dia cepat sangat, tak sampai 14 hari pun dah boleh nampak kesan.

Ingredients - L-Glutathione, Hyaluronic acid, collagen dan Vitamin C & E

Apa yang fana suka tentang Snow Capsule ni :

- Ofcourse sebab dalam bentuk pil dan senang telan.
- Kesan dia boleh nampak agak cepat jugak.
- Kulit jadi lebih berseri lepas consume.

So, stay tuned! Nanti fana share gambar fana di Instagram selepas habis satu botol Snow Capsule ni okay?


xoxo,
fana

1 comment:

  1. Wow, dalam masa 30 hari sudah boleh nampak kesannya.

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...