TABUNG

28 December 2011

:: Miss Kaki Yang Kuat Berjalan ! ::

Assalamualaikum..


Whoah ! Agak excited bila tengok jumlah follower semakin meningkat walaupon belum lah sampai tahap mencecah beriban kn ? 


Well, i'm not a famous blogger ! HAHA. Statement yang sangat melampau kan ? Thank you lah sangat-sangat kat korang yang rajin tangan mem'follow' blog aku yang tak seberapa ni kn ? Aku akan follow korang balik ye wahai follower yang baik hati. :)

Ok, pada jam ni aku sangat rajin nak meng'update' blog buruk ni sebab dua hari berturut-turut aku ber'camwhore' dengan adik aku, akak and adik lagi. HAHA

Ni study week la woi ! Bukan masa nak berseronok ! Haish ! Tapi aku peduli hape. Aku balik umah untuk menenangkan kepala hotak aku yang terlalu banyak masalah ni. Pening gile kepala aku bila dekat PERAK !! Tapi yang aku pelik tu bila aku balik sini hilang semua tension dan stress tersebut ! Good Job !


Tanpa melengahkan masa marilah kita menonton gambar-gambar model yang tak laku ni. HAHA. 

HARI PERTAMA ! :)




















HARI KEDUA ! :)

























Ok, malas nak tulis banyak-banyak sebab tengah bebal ni. HAHA. Bebal sebab tak nak balik SERI ISKANDAR ! :(


p/s : Doakan ayah FARAH IZZATI yang sedang koma sembuh seperti biasa. Aminnn.

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...