TABUNG

21 September 2014

Menyerlah Bersama Wonder Glow !

Assalamualaikummm..


Teringat semasa temuduga hari tu, fana macam tak berapa yakin dengan diri sendiri sebab fana rasa fana tak ada aura untuk memukau orang di saat pertama kali bertemu. Gittewww! Fana memang sangat tak yakin untuk berikan impak First Impression tu. Jadi, apa yang fana akan buat setiap kali nak bertemu dengan new surrounding, new people, fana akan pakai apa yang fana rasa selesa.

Sebenarnya pemakaian akan berikan impak yang sangat besar kepada perwatakan kita, emosi dan sebagainya. Jadi, apabila kita berasa selesa dengan pakaian kita, kita akan jadi lebih selesa untuk bergaul. Begitu juga dengan muka. Itulah tempat pertama orang akan pandang kita. Nak tak nak kena la mekap sikit, sebab percaya atau tidak, mekap juga mampu meningkatkan tahap keyakinan di dalam diri kita sendiri.

Hari ni, fana nak perkenalkan korang dengan produk kecantikan terbaru daripada Wonder Glow iaitu Wonder Glow Black Series. Ini la produk yang boleh berikan effect glowing pada muka korang. Kejap lagi fana akan tunjukkan beberapa testimoni Wonder Glow okay. Sebelum tu kita tengok dulu apa yang ada dalam set Wonder Glow Black Series ni.



WONDER GLOW BLACK SERIES

Wonder Glow Black Series terdiri daripada tiga set penjagaan wajah iaitu Wonder Glow Gold Black Series, Wonder Glow Silver Black Series, dan Wonder Glow White Diamond Series.

Kebaikan produk :

  • 5 kali kesan pencerahan dan vitamin C.
  • - 35++ SPF iaitu mengawal cahaya matahari yang sangat terik sebanyak 25 kali ganda, sesuai untuk mereka yang sering terdedah kepada cahaya matahari selama 4 - 5 jam.
  • Mencerahkan dan menyerikan wajah.
  • Menghilangkan pigmentasi yang tebal.
  • Menghapuskan jerawat dengan berkesan.
  • Mengecilkan pori-pori wajah.
  • Menghaluskan kulit secara semulajadi.
  • Anti penuaan dan awet muda.
  • Mengandungi kombinasi hebat Glutathione Vitamin C infusions dan kolagen agar kulit sihat bercahaya dan bersinar.
  • Diperkaya dengan AHA untuk memperbaharui sel kulit mati dan menjadikan kulit cerah dan bersinar.


WONDER GLOW GOLD BLACK SERIES
RM 120.00






WONDER GLOW WHITE DIAMOND SERIES

RM 130.00






WONDER GLOW SILVER BLACK SERIES

RM 99.00




Selain daripada tiga set di atas, Wonder Glow juga memperkenalkan Wonder Glow V-Shape Serum yang mampu membantu korang yang ada masalah pipi tembam macam fana ni ke, yang rasa nak muka sedikit runcing dan cantik, inilah produk yang tepat sekali dapat membantu korang. Produk runcingkan wajah daripada Wonder Glow.

WONDER GLOW V-SHAPE SERUM
RM 99.90


Fungsi :

  • Membentuk wajah lebih tirus dan v-shape
  • Kulit menjadi lebih glowing
  • Memadamkan cela parut di wajah dengan berkesan
  • Meresap jauh ke lapisan kulit untuk menjadikan kulit lebih anjal, tegang & lebih muda berseri.
Cara Penggunaan :
Sapukan dengan rata serum V-Shape tersebut ke wajah anda. Cara sapuan hendaklah disapukan keatas untuk mempercepatkan proses serum masuk ke dalam liang roma. Kesan akan terlihat selepas 7 hari dengan pemakaian yg kerap, jika penjagaan makan dan pendedahan kepada cahaya matahari terkawal, kesannya akan lebih menyerlah. Seeloknya dipakai pada waktu sebelum tidur atau waktu pagi selepas muka dibasuh bersih. Pakai sebelum krim malam atau siang (jika ada). Cuci selepas 6 jam

Kandungan :
  • Ekstrak guarana, Zingiber zerumbet and persimmon : Membantu pelepasan lemak berlebihan, membantu mengalirkan cecair yang berlebihan, mengekalkan ketegangan kulit.
  • Vitamin A, C, & E.
  • Collagen.


TESTIMONI PENGGUNA





Dalam kita bersungguh-sungguh mencari produk untuk kulit muka, jangan la main nak beli aje ye. Sebab sekarang ni terlampau banyak produk tiruan. Tiruan tahu tak? Apa la yang kejam sangat diorang ni kan? Fana pun takut jugak kalau terpakai produk kecantikan tiruan ni. Pihak Wonder Glow jugak telah mendapat aduan daripada pengguna yang mengatakan produk Wonder Glow mengandungi mercury! Wonder Glow ada mercury? Betul ke?

Sebenarnya produk Wonder Glow TIDAK mengandungi mercury. Itu adalah produk tiruan. Jadi, bagi mengelakkan korang membeli produk tiruan, korang kena pastikan ada logo hologram pada kotak Wonder Glow okay?


Logo hologram pada kotak Wonder Glow

Pastikan korang tak beli produk yang tidak ada logo hologram ye. Jangan tertipu dengan produk tiruan. Fana sendiri pernah terbeli produk tiruan sebab harganya yang murah dan nampak serupa sangat packaging dia. Lepastu baru tahu produk tu sebenarnya tiruan sebab tak ada kesan langsung walaupun habis satu bekas dah pakai. Sedih gila. :( Untuk lebih selamat, korang boleh terus beli di website Wonder Glow. Pihak Wonder Glow sendiri akan menguruskan proses pengeposan dan yang pasti lebih selamat.


Website Wonder Glow



Agen diperlukan !


Bagi yang berminat menjadi rakan niaga seperti stokis ataupun pengedar, margin keuntungan adalah sehingga 30 - 50%. Bergantung kepada target jualan, pendapatan anda boleh mencecah RM5,000 hingga RM 50,000 ke atas sebulan. Untuk pembelian 10 set layak menjadi Agen Mobile (20%), Agen Kiosk - 50 set (30%) manakala untuk Sub-Stokis (40%) dan Stokis Negeri (50%) . Harga retail untuk Basic Series RM 100 manakala Riang Tirana Premium Series RM150, dan Pink Jambu Ultra Series RM 180 . Setiap set terdiri daripada 2 krim hebat untuk siang dan malam serta wonder bar soap untuk pencuci muka. Penggunaan amat mudah dan tidak mengelirukan. Tidak perlu pemakaian toner. Hanya perlu menggunakan 2 kirim ini dan wonder bar soap sahaja bagi setiap kali pemakaian.


Hubungi - Kikirina La Folia (016-755 9991 / 07-7766358)
Cosmetics Consultant : Cosmecueticals & Aesthetics Team
[ Wonder Glow Cosmetics Malaysia Sdn Bhd ]





Macam mana? Bagi fana, tak kira sama ada lelaki mahupun perempuan masing-masing memerlukan sesuatu produk yang boleh menimbulkan aura dalam diri kita. Terlalu banyak produk yang ada di pasaran sekarang ni dari suplemen untuk dalaman hinggalah luaran. Salah satu produk terbaik yang menjadi  pilihan dah tentu Wonder Glow ! Dah lebih tiga puluh produk yang dikeluarkan oleh Wonder Glow dan yang terbaru Wonder Glow Black Series ni la. 

Bagi korang yang hendak menjadi agen atau nak cuba produk terbaik daripada Wonder Glow ni jangan malu-malu jangan segan-segan untuk lawati laman web Wonder Glow ataupun terus hubungi perunding kecantikan mereka di talian yang fana sediakan kat bawah ni okay?


Nama Perniagaan : Wonder Glow Cosmetics (M) Sdn Bhd
Alamat Utama Perniagaan : No. 38, Jalan Ciku, 86000 Kluang Johor Darul Takzim
No. Telefon Bimbit : 010-313 0800
No. Telefon Pejabat : 07 - 776 8320
No. Pendaftaran Perniagaan : 1054707 - K
Bentuk Perniagaan : Sendirian Berhad



Maklumat lanjut layari :


Pembelian secara online boleh dibuat di :
http://www.wg.com.my



xoxo,
fana

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...