TABUNG

31 January 2012

:: Campur dan Padan ! ::

Assalamualaikum..


Menaip entry dengan ditemani bunyi mercun di atmosfera. WOW ! It's amazing! Actually , tajuk kat atas tu buatkan korang berteka-teki dengan tekak masing-masing kan apa sebenarnya yang aku maksudkan tuh!


Fine , malas nak buat korang terlalu lama berteka-teki dengan tekak korang. So, aku nak tunjukkan antara koleksi suai padan aku. Dalam bahasa Inggeris kita sebut MIX AND MATCH ! Hamboi , dah rupa kinah cakap dalam telemovie BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG. ^_^


Selalunya orang yang pakai Mix and Match ni merupakan golongan yang macam aku ni. Golongan berpendapatan rendah! Ecehhh ! Aku memang suka beli baju dan padankan dengan semua seluar , skirts yang aku ada. And this is it !!


First picture : Pastel Chiffon Top with Maxi Skirts 



Second picture : Pastel Chiffon Top and Harem Pants 



Third picture : Maxi Skirts and Puffy Jacket

Nampak tak aku ulang pakai chiffon top tu? Aku cuma tukar bahagian bawah. Still match kan ? Jimat tak ? Heeee. And for maxi skirts tu pon aku match jugak. :) Nak bergaya sambil berjimat ni lah caranya. 


Untuk korang yang rasa tak berani nak bergaya , aku bagi pandangan jadilah seorang yang berani. As long as kita menutup aurat. Sape kata orang bertudung tak boleh pakai cantek-cantek ? Sape kata orang bertudung tak boleh jadi macam Princess ? Ikot pada kebolehan masing-masing dalam menilai fesyen. Jadilah seorang yang berani dalam berfesyen ! ^_^


Good Night peoples ! Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...