TABUNG

14 January 2012

:: Heliza Helmi yang Comel dan FREE contact lense ! ::

Assalamualaikum..


Hari ni entry eksaited plus terkinja-kinja. Sebab ape? Sebab jumpa dengan HELIZA HELMI yang somel dan santek tu la. Eeeeee. geram sangat sebab dah lama gila adore kakak ija kita yang comel lagi muslimah ni. Selalu tengok dia comel dekat page dia je. Tapi kali ni betol-betol kat sebelah. Siap peluk lagi taw. Ohhhhh! Myyyyyyyy.. ^_^


Aku sure ramai yang jeles tengok aku bergambar dengan kakak ija kan? Hikhikhik. Silakan jeles kawan-kawan. ;) Opss! Aku ni buat tambah dosa korang aje kan? Maaf ye, aku tersangat lah eksaited. Kalau boleh aku nak tangkap empatpulohempat keping gambar dengan kakak ija taw. eeeeeee..geram!!













By the way, aku pegi Times Square tadi sebab nak redeem contact lense free from GEO LENS TOWN! Sape tak nak contact lense free kn? Bukan saje-saje diorang nak bagi free taw. Tapi diorang tengah buat promosi sempena pembukaan oulet terbaru diorang kat Times Square. Kakak Ija jadi artis jemputan GEO LENS TOWN hari ni. Sangat comel!! Korang boleh pegi outlet terbaru ni. Kat tingkat 3 taw. Dekat bahagian jambatan yang nak ke BB Plaza tu. Tapi tingkat 3 ok! Murah-murah je contact lense diorang. Cantek-cantek and made from Korea.


Untuk dapatkan free contact lense ada syarat taw. Macam kat atas tu. Setelah susah payah print free coupon tu, cepat-cepat aku terjah kedai GEO LENS TOWN kat tingkat 3. Yeay! Aku dapat satu FREE ! Colour biru. Yes! Blue again. Memang jodoh aku dengan contact lense colour biru je kot. Lense biru tu aku pakai untuk gambar kat sebelah kanan ni. Cuba tengok. Hihihi. Gambar TAUKE BLOG ------->>>>>>>


Ni lah dia outlet terbaru GEO LENS TOWN kat TS. Sebelum ni diorang dekat Plaza Sungei Wang. ;)







Semua cantek-cantek kan? Nak semua boleh? Sekarang ni aku pakai contact lense from FRESHKON. Harga dia pulak mahal sikit je dari contact lense colour yang lain. RM60/pasang. Tak la mahal sangat kan daripada BLINCON. So, korang kena dapatkan GEO LENS TOWN!! Murah dan berkualiti ! ;)


Untuk korang yang rabun macam aku ni, jangan risaw ye kawan-kawan sebab power dia dari 0.00 sehingga 6.00. Yeayy! Tak ada masalah kan nak beli contact lense warna-warni sambil dapat tengok dunia dengan terang plus dapat jimat duit ! Yahoooo.


So, setakat ni dulu la cerita pasal hari ni. Nak pegi pasar malam. Lama pulak rasanya tak pegi pasar malam kat pantai dalam ni. Untuk yang belum pernah datang, meh datang ! Yang paling panjang kat KL ok. Ni bukan propa taw. HAHA. Dekat Bukit Angkasa ye.

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...