TABUNG

09 May 2015

Media Launch Asyikin Exclusive @ Dataran Pahlawan Megamall

Assalamualaikumm..


Jadi perempuan ni tak pernahnya cukup baju kat dalam almari tu. Fana sendiri pernah merungut banyak kali setiap kali nak keluar pergi event. Baju takda, nak pakai apa ni?? Hahaha. Tak pasal-pasal kena sound dengan maksiah kata baju dalam almari tu sikit punya banyak boleh kata takdak baju. Hamboih! Garang tau maksiah. Takut! Nak buat macam mana, maksiah masa muda-muda dulu pun macam tu kan? Eleh!

Untuk entri kali ni fana nak kongsi dengan orang-orang Melaka la pulak. Selalu dok share pasal butik best dekat KL kan? So, hari ni kita cerita pasal butik pakaian muslimah di Melaka pulak okay? Mesti ramai hijabista-hijabista yang duduk di Melaka agak susah nak cari butik baju dan tudung yang best kat sana kan?


Sekarang korang takkan hadapi masalah tu lagi sebab fana nak bagitahu ni, Butik Asyikin Exclusive yang dekat Dataran Pahlawan Megamall ni bukan sahaja menjual tudung-tudung mengikut trend tetapi baju-baju yang dijual di sana cantik-cantik, berpatutan dan juga mengikut trend semasa. Bijak sungguh Puan Asyikin Rahmat, pengusaha Butik Asyikin Exclusive ni kan?


Bagi yang masih belum mengenali nama Butik Asyikin Exclusive, butik ini sudah lama berada dalam industri fesyen muslimah dengan nama Asyikin Collection sejak tahun 2000 lagi. Kini, Asyikin Exclusive sudah pun bertapak dalam dunia perniagaan pakaian muslimah selama 15 tahun ! Tahniah buat Butik Asyikin Exclusive. Bukan itu sahaja, Asyikin Exclusive sudah melebarkan perniagaan mereka sekitar Melaka iaitu di MITC Ayer Keroh Melaka, Mahkota Parade dan Dataran Pahlawan Megamall. 






Bersempena pembukaan butik Asyikin Exclusive di Dataran Pahlawan, mereka telah mengadakan Official Media Launch Asyikin Exclusive di dalam Dataran Pahlawan Megamall, Melaka. Fana telahpun dijemput bagi menghadiri majlis pelancaran yang sangat meriah ni oleh Dynamigue Event Management. Duta Asyikin Exclusive, Puteri Sarah Liyana pun hadir pada hari tersebut.

Majlis diacarakan oleh model berbakat besar dan cantik iaitu Anis Al-Idrus. Majlis yang simple itu dilengkapi dengan acara fashion show oleh model-model yang telah dipilih melalui casting yang diadakan di Butik Asyikin Exclusive itu sendiri. Hebat sungguh strategi perniagaan dan persiapan oleh pengusaha butik, Puan Asyikin.

Puan Asyikin merupakan seorang isteri dan juga ibu  kepada empat orang cahaya mata. Tak sangka sebenarnya sebab fana tengok Puan Asyikin nampak muda sangat. Macam tak percaya wanita berjaya itu sudahpun mempunyai empat orang cahaya mata hasil perkahwinannya dengan suami tercinta Ishaq Tang.

Bagi fashionista muslimah yang berada di KL mahupun negeri lain, jangan risau kalau tak dapat pergi Melaka untuk shopping di Butik Asyikin Exclusive sebab mereka juga sangat kerap join jualan-jualan meriah macam Vendeur Festival 3.0, Online Shop Festival, dan banyak lagi la. Kalau nak tahu tempat-tempat yang Asyikin Exclusive akan terjah, kena la follow Instagram Asyikin Exclusive. 




Untuk maklumat lanjut :



Alamat :
Asyikin Exclusive Dataran Pahlawan
Ground floor, South Entrance
Landmark : Sederet Butik Mango
Business Hour : 10.00 a.m - 10.00 p.m


Asyikin Exclusive Mahkota Parade
G38 Ground Floor
Landmark : Belakang Main Stage
Business Hour : 10.00 a.m - 10.00 p.m


Asyikin Exclusive MITC (HQ)
Jalan Komersial Kota Fesyen,
Ayer Keroh Melaka
Landmark : Shoplot bertentangan Jabatan Audit
Mon-Thus : 11.00 a.m - 9.00 p.m
Fri-Sun : 11.00 a.m - 10.30 p.m



2 comments:

  1. Uwahhhh! bestnyaaaaaaaaa.. lama tak join event butik launch n! busy dengan kehidupan sebagai seorang pelajar. NGEE..
    Fana semakin cantikkk! Muahhh.. rinduuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fana rindu pika jugakkkkkkk. Bila la dapat pergi event sama-sama ni?

      Delete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...