TABUNG

21 May 2015

Syalaa Beauty | Syalaa BB Cushion Cream

Assalamualaikumm,


[Product Review]
Syalaa Beauty BB Cushion Cream
Harga : RM 129.00


"Secerah dan secantik artis Korea"



Kebanyakan perempuan banyak menghabiskan duit untuk barang-barang mekap. Ada perempuan yang rasa tak yakin apabila keluar rumah tanpa mekap. Ada juga yang bekerjaya dan terlalu sibuk dengan tugasan sehinggakan nak calit sedikit bedak kompak pun tak sempat. 

So, untuk korang yang sedang mencari jalan keluar untuk masalah macam tu, BB Cushion Cream ni sangat sesuai untuk korang. Syalaa BB Cushion Cream dikeluarkan oleh Syalaa Empire. Baru sahaja berada dipasaran selama 3 minggu. Ramai jugak yang belum kenal mengenai produk mesra pengguna ni. Menggunakana teknologi terkini bagi menghasilkan produk revolusi wanita.

Syalaa BB Cushion Cream mengandungi 10 bahan semulajadi :
- Ekstrak bunga mawar
- Chamomile
- Jasminum Officinale
- Narcissus
- Freesia Refracta Extract
- Aloe Vera
- Jojoba
- Squalene
- Centella Asiatica
- Lilium Candidum


Antara bahan-bahan yang terkandung dalam Syalaa BB Cushion Creamm ialah Lilium Candidum atau lebih dikenali sebagai Madonna Lily. Fungsinya adalah untuk membantu  menjaga kelembapan kulit, memberikan rawatan khusus bagi kulit kering dan sensitif dengan mengimbangi kadar kelembapan air pada kulit.


Syalaa BB Cushion Cream mempunyai manfaat 5 dalam 1 iaitu :
- Sebagai mekap dan merawat kulit wajah
- Melindungi kulit dari sinaran UV
- Fungsi pencerahan 5x ganda dari biasa
- Menyegarkan dan melembabkan kulit
- Mengandungi SPF 50PA+PA+++




Pore Silky Balm pula dihasilkan bagi membantu menutupi liang pori terhadap kulit muka. Cara penggunaan Pore Silky Balm ialah dengan meratakan pada kulit muka terutama dibahagian yang paling bermasalah (liang pori terbuka), sebelum memakai Syalaa BB Cushion Cream.


Sepanjang seminggu penggunaan, boleh dikatakan fana sangat berpuas hati dengan kesan Syalaa BB Cushion Cream terhadap kulit muka fana. Lebih-lebih lagi fana mempunyai masalah liang pori terbuka yang agak besar jugak la. Sampai kadang-kadang terpaksa pakai foundation tebal-tebal untuk tutup liang pori yang besar tu. Sejak pakai Syalaa BB Cushion Cream dengan Silky Pore Balm ni, rasanya liang pori pun dah malu nak buka luas-luas. Hehehe.



Before

After


Untuk korang yang eksaited nak tahu mana nak beli Syalaa BB Cushion Cream yang best ni, boleh la jengah-jengah laman web atau laman sosial rasmi milik Syalaa Beauty okay? Oh ya, kalau korang nak tahu, Mia Ahmad aka Yuhanis pelakon drama Hati Perempuan pun pakai Syalaa BB Cushion Cream jugak. Korang bila lagi? Jangan lupa dapatkan produk yang asli ye. Berhati-hati dengan produk tiruan okay?



Maklumat lanjut layari :
 Contact : 03-87414957



xoxo,
fana

4 comments:

  1. wahhh nice lah...tapi student price ade tak >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shiqin, harga tu dah harga terlajak laris dah. Hehehe

      Delete
  2. eh? sejak bila gigi ada pagar nie? ke bro xperasan selama nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. Baru je sebulan yang lalu bro. Hihihi

      Delete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...