TABUNG

28 August 2013

: Nom Nom Media Charity Screening - The Mortal Instrument : City of Bones :

Asslamualaikum..


Har Sabtu lepas, 24 Ogos 2013 dengan penuh semangat kebajikan ni aku dan rakan bloggers yang lain dapat special invitation untuk special charity screening yang dianjurkan oleh HOPE Worldwide Malaysia dengan kerjasama Nom Nom Media dan Churp2 ! Yeayyy!




Sambil menonton sambil melakukan kebajikan la kot. So, movie yang dipertontonkan ialah The Mortal Instrument : City of Bones. Cerita yang membawa imaginasi kita ke satu tahap yang lebih tinggi. Mungkin juga kena luaskan pengetahuan mengenai banyak perkara ghaib yang wujud dalam dunia ni.


Cerita yang best dibantu dengan pelakon yang cantik dan kacak belaka. Latar cerita pada mulanya agak berat sebab mungkin imaginasi aku belum tinggi tahap itu. Tapi, lambat-laun dapat jugak aku catch up cerita tu. Yang bestnya diselitkan babak-babak romantik juga.


Unsur syaitan dan makhluk halus juga ada dalam cerita ni. Yang paling banyak ialah syaitan la sebab syaitan menjelma dalam pelbagai bentuk termasuk la anjing, si tukang tilik dan banyak lagi.


Yang paling sedih bila unsur kekeluargaan juga dipertontonkan. Sedih bila Clary dan Jonathan yang sudah mula mencintai satu sama lain terpaksa terima hakikat bahawa diorang sebenarnya adik beradik ! Oh tidakkkkkk! Mesti tak boleh terima kan? Huhu


Okay, untuk itu, aku nak ucap bebanyak terima kasih dekat ChurpChurp sebab bagi tiket free ni. Satu hall penuh dengan Churpers ! Yeayyy!


Antara Churpers yang hadir.




Itu saja. Terima kasih yang tak terhingga sekali lagi kepada ChurpChurp sebab sudi invite kitorang ! :)


nfcs

No comments:

Post a Comment

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...