TABUNG

28 August 2013

: Voucher Diskaun Maxi Dress Afina Dari Blog Miss Muralysm dan KZNABIHAH BOUTIQUE :

Assalamualaikum...


Hai semuaaaaa ! Cewwah. Entri kali ni mungkin dapat bagi rezeki lebih kat korang semua si peminat design-design KZNABIHAH ! Diskaun ! Diskaun !

MAXI DRESS AFINA EXCLUSIVE


Sebelum ni aku ada buat entri pasal KZNABIHAH BOUTIQUE dan sejujurnya KZNabihah merupakan salah satu online shop dan offline shop yang sering aku kunjungi. Sebab apa? Sebab design muslimah yang sangat cantik, stylo dan sopan gitu ! Haaaa, kan dah ghupe HIJABISTA dah.



Untuk korang yang masih baru mengenali tentang KZNABIHAH BOUTIQUE ni, meh sini aku nak kongsikan beberapa fakta menarik mengenai KZNABIHAH BOUTIQUE.

Details tentang KZNABIHAH BOUTIQUE

  • Produk keluaran KZNABIHAH adalah berkualiti tinggi, tidak sama dengan penggunaan material lycra yang berada dipasaran. Sangat berbeza kerana material kami lembut dan jatuh terletak.
  • Semua koleksi KZNABIHAH direka sendiri dan dijahit dalam producton house kami sendiri. Oleh itu, semua item eksklusif serta tiada persamaan dengan tempat lain kecuali peniruan tetapi masih juga tidak boleh dibandingkan dengan kualiti.
  • Semua warna-warna keluaran kami sangat menawan dan anda sukar nak dapatkan tone warna yang sama seperti di KZNABIHAH kerana kami adalah eksklusif tetapi masih mampu milik.
  • Koleksi kami ada daripada saiz S sehingga ke saiz 6XL, anda cuma perlu memilih mengikut carta ukuran yang telah diberikan.
  • Jangan rasa anda terlampau besar kerana kebiasaannya pembeli di KZNABIHAH memilih saiz terlampau besar kerana merasakan mereka sangat besar dan kain kami melekap. Kemudiannya menyesal kerana tersalah anggap. =) Tipsnya, anda perlu membeli pita ukur kemudian membuat ukuran sendiri sebelum membeli.
  • Sebarang masalah kami sudi selesaikannya untuk pembeli bagi menyenangkan pembeli.
  • Segala urusan pembelian perlu dibuat di website atau email kami.

Website : www.kznabihah.com
Facebook : Kznabihah Boutique
Instagram : KZNABIHAHBOUTIQUE

Butik Offline : No 20-02, Seri Bangi, Jalan 8/35, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi.


Jadi, baru-baru ni KZNABIHAH mengeluarkan satu produk rangkaian terbarunya iaitu MAXI DRESS AFINA EXCLUSIVE. Sangat cantik, kelihatan terletak dan begitu bergaya. Harga bagi Maxi Dress Afina Exclusive ini ialah RM 155 bagi bukan member.



MATERIAL : LYCRA GRED AAA
(TIDAK MELEKAP,LEMBUT, SELESA & SEJUK )

Rujukan labuh kain :

HEIGHT :
53inchi FOR : 154cm - 159cm
55inchi FOR : 160cm - 168cm
58 inchi FOR : 169cm - 176cm



BREASTFEED FUNCTION :
Anda boleh buat tempahan khas dengan kami dengan tambahan RM15.00 ini kerana kami telah menambah baik daripada design breastfeed yang lepas. Kali ini leher lebih lebar & kami sekalikan dengan jahitan inner di dalam memudahkan anda hanya menarik sahaja semasa penyusuan.


Haaaaa, kali ni KZNABIHAH bekerjasama dengan BLOG MISS MURALYSM untuk bagi korang diskaun kalau korang nak beli MAXI DRESS AFINA EXCLUSIVE ni. Macam mana? Macam mana? Caranya ialah korang guna voucher bawah ni untuk buat order di KZNABIHAH BOUTIQUE dan berikan kod voucher sekali iaitu FARHANA / KZNABIHAH.

Tarikh sah voucher : 31 Oktober 2013

Voucher code : FARHANA / KZNABIHAH



Jangan lupa bagi kod voucher untuk order taw ! Kalau tak nanti tak dapat diskaun ye anak-anak ! Attach sekali dengan voucher di atas ye.


Okay, untuk lebih details tentang MAXI DRESS AFINA EXCLUSIVE ni boleh terus rujuk di website KZNABIHAH di SINI


Cepat order sebelum stok habis! Voucher cuma boleh digunakan sehingga 31 OKTOBER 2013 sahaja taw ! Diskaun menanti anda ! Terus order di www.kznabihah.com sebelum tarikh sah voucher tamat okay ! :)



nfcs


4 comments:

  1. nanti bolehlah saya shopping guna voucher ni...thank u for sharing sis :)

    ReplyDelete
  2. wah cantik2 juga baju dia..nak beli kna tunggu gaji dulu..hehe

    ReplyDelete
  3. @Asyik Izas
    Hahaha. Nanti dah gaji jangan lupa shopping kat KZNABIHAH taw kak Asyik. Guna voucher ni utk diskaun k.

    ReplyDelete
  4. @Liza Razak
    Sama-sama ! Selamat bershopping! Hihi

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...