TABUNG

16 August 2013

Tampil Lebih Cerah di Hari Raya dengan Fair & Lovely by SyafiqahHashimXOXO

Assalamualaikum..


Satu lagi giveaway Fair & Lovely ni dijemput khas oleh blogger stylo, comel dan cantik Syafiqah Hashim ! Eksaitednya nak join contest ni sebab nak dapat hadiah banyak daripada Fair & Lovely. Gila tak nak. Hamper bernilai RM50 kot !!


Lagipon Fair & Lovely ni merupakan produk yang dah lama bertahan dalam industri. Memang produk dia sangat berkesan. Dan baru-baru ni, Fair & Lovely memperkenalkan rangkaian produk baru iaitu Advanced Multivitamin. Wohoooo !


Oh, korang semua dijemput join contest ni sebab hadiah dia menarik. Contest akan tamat pada 17 OGOS 2013 ! Cepat taw ! Boleh terus ke Blog Syafiqah Hashim. :)


Soalan Pertama

Kenapa anda ingin tampil cerah di Hari Lebaran Tahun ini dengan Fair & Lovely?

Jawapan : Sudah semestinya saya ingin tampil cerah di hari lebaran pada tahun ini bersama Fair & Lovely sebab hanya Fair & Lovely sahaja mampu merawat kulit muka saya yang tak sekata. Malunya kalau jumpa sanak saudara dengan kulit yang berminyak dan tona kulit tak sekata. Tak gitu? :)


Untuk menepati citarasa giveaway yang dianjurkan sicantik manis ni, aku kena letak gambar hari raya yang menarik. Wah! Tak sempat bergambar banyak pulak raya baru-baru ni. Tapi, ada beberapa gambar raya menarik yang boleh dikongsikan. :)

Sempat bergambar dipagi raya.

Melawat kubur arwah Tokwan

Bergambar dengan adik-adik dibawah cahaya matahari.

Soalan Kedua 

Lengkapkan Slogan.


Fair & Lovely dapat membantu saya tampil lebih cerah di Hari Lebaran Tahun ini kerana ianya mengandungi vitamin B3, vitamin C dan E yang mengurangkan bintik-bintik hitam, mengurangkan warna kulit perang, mengurangkan kesuraman, mencerahkan lingkaran-lingkaran hitam dan mencerahkan tona kulit secara menyeluruh. Dapat la beraya dengan penuh yakin sambil sanak saudari puji kulit yang cerah tuuuu.


Dengan secara rasminya aku dah join giveaway yang bertajuk "Tampil Lebih Cerah di Hari Raya dengan Fair & Lovely by SyafiqahHashimXOXO". Korang bila lagi? Jom join. Hadiah menarik berupa hamper Fair & Lovely bernilai RM50 bakal menjadi milik anda. :)


nfcs

2 comments:

  1. wahhh! meriahnya gambar raya dia!
    Thank you for joining Fana ;)
    Goodluck..HUGSS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Tak mampu letak gambar cecantek. Itu je yg ade pika. Okay, tenkiuuuu. Hihi

      Delete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...